اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

۶۰۰ زوج تحت پوشش کمیته امداد راهی خانه بخت شدند

۶۰۰زوج تحت پوشش کمیته امداد راهی خانه بخت شدند

600 زوج تحت پوشش کمیته امداد راهی خانه بخت شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مراسم توزیع ۶۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمندان استان و مراسم رونمایی از QRکد کمک های مردمی و پرداخت صدقات، با حضور قائم مقام کمیته امداد کشور و برخی از مسئولان و نیکوکاران استانی برگزار شد.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) و با تاکید بر ضرورت تقویت بنیان خانواده، اظهار داشت: یکی از رسالت های این نهاد ترویج ازدواج آسان و کمک به زوج های نیازمند برای شروع زندگی مشترک است.

کریم زارع با اشاره به اینکه کمیته امداد صیانت از خانواده را به عنوان رکن اصلی قرار داده و با ارئه جهیزیه به نیازمندان، برای شکل گیری خانواده سالم تلاش می کند، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون طی دو مرحله بیش از هزار و ۳۰۰ سری جهیزیه بین زوج های جوان نیازمند توزیع شده و امروز در آستانه میلاد حضرت زینب با کمک خیران و مسئولان استانی، ۶۰۰ سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی از جمله (یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی) به نوعروسان تحت حمایت اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به صد هزار نیکوکار و شرکت های بزرگ خیر برای حمایت از نیازمندان با این نهاد همکاری دارند، گفت: این سری جهیزیه ها بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان بوده که در این راه، علاوه بر کمک های خیرخواهانه نیکوکاران، شرکت پالایش نفت اصفهان و گروه توسعه و سرمایه گذاری انتخاب نیز در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، با این نهاد همراهی داشته اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به مساعدت شرکت پالایش نفت اصفهان به مددجویان تحت پوشش، افزود: این شرکت در سال گذشته ۱۵۰۰ دستگاه تبلبت به دانش آموزان اهدا کرد و امروز نیز ۱۴۷ سری از ۶۰۰ سری جهیزیه و ۱۵۰۰ بسته لوازم التحریر را به مددجویان اهدا کرد.

زارع با قدردانی از مشارکت خیران و نیکوکاران که زمینه آغاز زندگی مشترک مددجویان را فراهم می کنند، اظهار داشت: همچنان هزار و ۲۰۰ خانواده دیگر، چشم انتظار یاری خیران نیک اندیش برای تامین کمک هزینه ازدواج هستند.

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x