اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تعامل با تشکل‌های حرفه‌ای از اولویت های امور مالیاتی است

  تعامل با تشکل‌های حرفه‌ای از اولویت های امور مالیاتی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

محمد سلمانی مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان در دیدار با اعضای هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان بر رفع مشکلات آنان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تأکید کرد و گفت: انجام به موقع تکالیف قانونی به مودیان امکان بهره‌مندی از تمامی خدمات و معافیت‌های ارائه شده در قانون را می‌دهد و از تعلق جرائم مالیاتی جلوگیری می‌کند.
وی با بیان اینکه مالیات باید به گونه‌ای وصول شود که هزینه‌های وصول آن کمتر شود و در این خصوص توافق و تفاهم، بهترین راه وصول مالیات است، اظهار داشت: صاحبان درآمد و سرمایه، مکلف به پرداخت مالیات هستند و مأموران مالیاتی نیز می‌بایست فرآیند وصول مالیات را به‌درستی انجام دهند.
مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با بیان اینکه تعامل با تشکل های حرفه ای از اولویت های سازمان مالیاتی است، از همکاری و تعامل با کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان در راستای حل مشکلات مالیاتی آنان خبر داد و گفت: باید زمینه وصول حقوق حقه دولت و تأمین رضایت مردم، به شکل توأمان فراهم شود.
در ادامه، غلامعباس پورسیدی، رئیس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری کرمان نیز با اشاره به تعامل سازنده میان امور مالیاتی و کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان، گفت: تلاش برای رفع مشکلات مالیاتی کانون از اقدامات شایسته و ارزنده امور مالیاتی استان است.
پورسیدی با بیان اینکه در پرداخت مالیات، همه ملزم به رعایت قانون هستند، اظهار داشت: سعی ما بر این است تا اعضای کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان، تکالیف قانونی خود را در زمان مقرر انجام دهند.
در خاتمه مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان به مسائل و مشکلات مطرح شده اعضای هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری پاسخ داد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x