اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دستگیری فروشنده تلگرامی مکمل های ورزشی تقلبی

دستگیری فروشنده تلگرامی مکمل های ورزشی تقلبی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس فتای استان گفت: فردی که در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به تبلیغ مکمل های ورزشی نیرو زا کرده و اجناس تقلبی برای شهروندان ارسال می کرد توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
 
سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه با مشاهده و خرید مکمل های ورزشی از طریق تلگرام و مواجهه با عوارض جانبی زیاد پس از مصرف آن داروها، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان مشخص شد داروهای خریداری شده توسط شاکی علاوه بر اینکه تاثیر مثبتی ندارد تقلبی بوده و عوارض زیادی برای مصرف کنندگان دارد.
رئیس پلیس فتای اصفهان عنوان داشت: با انجام اقدامات فنی توسط کارشناسان پلیس فتا متهم که منزل خود را محل فروش و توزیع انواع داروهای تقلبی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: پلیس با افرادی که سلامت شهروندان را به مخاطره می اندازند با قاطعیت برخورد می کند، همچنین شهروندان به تبلیغات فروش دارو و تجهیزات پزشکی در سایت های اینترنتی توجه نکنند زیرا بررسی ها نشان می دهد، اینگونه وب سایت ها اقدام به فروش تجهیزات تقلبی پزشکی و دارویی غیر مجاز و کلاهبرداری از شهروندان می کنند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x