اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

سالمندان نیازمند، توجه ویژه می خواهند

سالمندان نیازمند، توجه ویژه می خواهند

سالمندان نیازمند، توجه ویژه می خواهند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۶۳ هزار و ۸۱۹ خانوار سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هستند.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه ۶۳ هزار و ۸۱۹ خانوار سالمند تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار داشت: ماهیانه بیش از ۲۷میلیارد تومان در قالب مستمری به حساب خانوار سالمندان واریز می شود.

وی با تاکید بر ارائه خدمات گوناگون و متنوع به سالمندان، گفت: کمک به تامین، بازسازی و تعمیر مسکن، حق مراقبت و نگهداری، تهیه وسایل مورد نیاز از قبیل سمعک، ویلچر، عینک، واکر و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ویژه برای بیماران صعب العلاج و خاص، از جمله این خدمات است.

مدیرکل کمیته امداد ادامه داد: علاوه بر پرداخت مستمری و ارائه خدمات مختلف، در سال جاری بالغ بر یک میلیارد و ۱۶۸ میلیون تومان در قالب بسته های معیشتی و کارت هدیه نیز به خانوارهای سالمندان اهدا شد.  

کریم زارع همچنین به تامین برخی از وسایل ضروری مورد نیاز سالمندان اشاره کرد و افزود: امسال برای تهیه بیش از ۲۱۵ مورد عینک، پروتز دندان، عصا و واکر، سمعک، ویلچر به مددجویان سالمند مساعدت شده است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به تعداد ۱۲۲ هزار خانوار تحت حمایت، گفت: خیران نیک اندیش هم استانی می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد یا مراکز نیکوکاری، همچنین از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* حمایت های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x