اجتماعی استان اصفهان بین الملل تهران جنوب چندر رسانه سیاسی شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دروغ بزرگ ضدانقلاب در ۲ روز

دروغ بزرگ ضدانقلاب در ۲ روز

2 دروغ بزرگ ضدانقلاب در 2 روز

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۲ رسانه مطرح ضدانقلاب در ۲ روز گذشته ۲ شایعه علیه رئیس جمهور و شهید فخری‌زاده منتشر کردند.

از شایعه تا واقعیت: رسانه‌ها و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان طی چند روز گذشته دور جدیدی از دروغ پردازی های خود علیه ایران را آغاز کردند.

در یکی از دروغ ها مربوط به بی بی سی فارسی بود که مصاحبه فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی را تحریف کرد. در این مصاحبه تحریف شده ادعا شده بود که شهید فخری زاده با وجود فتوای رهبر انقلابب در مخالفت سلاح هسته ای درحال تولید سیستم برای این کار بوده است.

این دروغ درحالی است که عباسی به صراحت در پاسخ به خبرنگار ایران می‌گوید که فعالیت‌های دفاعی شهید فخری زاده منجر به راه‌اندازی سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی شد.

دروغ شاخدار اینترنشنال

دروغ دیگر اما به ایران اینترنشنال و تحریف سخنان رئیس جمهور اختصاص داشت. این رسانه سعودی درحالی در روزهایی که کشور ما به واسطه خشکسالی و سوءتدبیر با مشکلات آب روبرو است مدعی شد که آیت الله رئیسی به کشورهای اکو پیشنهاد ارسال آب کرده است!

هرچند که این رسانه مدعی شد که خبر را از روی رسانه دیگر منتشر کرده اما مراجعه به اصل فیلم نشان می دهد که رئیس جمهور صراحتاً درخواست داده: … پروژه‌های انتقال آب از کشورهای عضو اکو به کشورهای متقاضی ایران در دستور کار این سازمان قرار گیرد.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x