اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

جاساز سلاح غیرمجاز زیر تره بار

جاساز سلاح غیرمجاز زیر تره بار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری ۲ قاچاقچی سلاح و مهمات در عملیات مشترک پلیس شهرستان های نجف آباد و شاهین شهر خبر داد و گفت:‌ از این افراد ۸ قبضه سلاح وینچستر کشف شد.
سرهنگ “میثم گوهری آرانی” بیان داشت:‌ در تداوم طرح های امنیت بخش پلیس،‌ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان و شهرستان شاهین شهر در انجام تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه قاچاق سلاح غیرمجاز از استان های جنوبی به مرکزکشور مطلع شدند.
وی افزود:‌ با آغاز تحقیقات نامحسوس، سرانجام زمانی که این قاچاقچیان در حال برنامه ریزی برای قاچاق تعدادی سلاح بودند، مورد رصد اطلاعاتی پلیس قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خاطر نشان کرد: در مراقبت های پلیسی مشخص شد که این افراد در حال قاچاق سلاح و تردد از یکی از استان های جنوبی کشور به سمت استان اصفهان هستند که بلافاصله با هماهنگی انجام شده با مقام قضائی، برنامه ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری این فرد آغاز شد.
سرهنگ “گوهری آرانی” ادامه داد: سرانجام طی یک عملیات،‌ ۲ نفر متهم که با یک دستگاه خودروی نیسان و در پوشش حمل تره بار در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان نجف آباد در حال تردد بودند ‌دستگیر و در بازرسی از زیر بار خودور، تعداد ۸ قبضه سلاح شورشی وینچستر کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان برخورد قاطع پلیس با هر گونه اقدام در خصوص برهم زدن نظم و امنیت عمومی گفت: افراد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x