اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران برگزار می شود

سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

حجت اله جوادیان، با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری دو دوره موفق، سومین کنفرانس رویکردهای نوین روابط عمومی ایران، به صورت بین المللی برگزار می شود.
رئیس سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران با اشاره به مشارکت دانشگاه ها، مراکز علمی، تشکل های حوزه ارتباطات و… در برگزاری این رویداد علمی- آموزشی افزود: هدف از برگزاری این کنفرانس، ترویج اخلاق حرفه ای و توسعه دانش ارتباطات اجتماعی و شناسایی و معرفی ایده های خلاق در این حوزه، همچنین ارائه سرفصل های جدید آموزشی و پژوهشی به علاقه مندان و انتشار پژوهش‌های جدید حوزه روابط‌عمومی و رسانه است.
وی رویکرد مهم این کنفرانس را پژوهش محوری دانست و اضافه کرد: علوم انسانی مبتنی بر فرهنگی جامعه است و به نظر ما هر اقدامی در خصوص ترجمه آثار فاخر غربی بایستی بر اساس نیاز جامعه و سازمان‌ها، بومی سازی و کاربردی گردد.
رئیس موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو همچنین از برگزاری دو جشنواره ملی دیگر در این رویداد بین المللی خبر داد و گفت: در راستای توسعه و توانمندسازی دست‌اندرکاران و فعالان حوزه های روزنامه‌نگاری و روابط عمومی، همزمان با برگزاری بخش های علمی این کنفرانس، «نخستین جشنواره ملی خبر ایران» و «دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی» نیز برگزار می شود.
جوادیان در پایان مهمترین رویکرد جشنواره ملی خبر ایران را ارایه پرونده‌های خبری و ارزیابی اثربخشی آن در حل مشکلات پیش رو و مسائل جامعه عنوان و اظهار کرد: در جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی امکان حضور علاقه مندان و فعالان حوزه روابط عمومی کشور که اقداماتی بدیع، خلاقانه، بومی و کاربردی در راستای حل مسائل سازمانی و اجتماعی در حوزه علوم ارتباطات به انجام رسانده اند، فراهم شده است.
شایان ذکر است سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران توسط گروه علوم ارتباطات موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو و دپارتمان ارتباطات و اطلاعات اصفهان در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و علاقه مندان به منظور اطلاع از نحوه ثبت نام، ارسال مقاله و شرکت در کنفرانس می توانند به نشانیnipr.daneshpajoohan.ac.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x