اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دستگیری ۵۰ سارق و ۴۰ محکوم فراری در فلاورجان

دستگیری ۵۰ سارق و ۴۰ محکوم فراری در فلاورجان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری۵۰ سارق و ۴۰ نفر از محکومان غایب و فراری مراجع قضائی با اجرای طرح “ذوالفقار۳ ” در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “ایرج کاکاوند” بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تحت عنوان “ذوالفقار۳ “ با استفاده از ظرفیت و توان ماموران کلانتری ها، نیروهای یگان امداد و پلیس های تخصصی در سطح شهرستان فلاورجان اجرا شد.
وی افزود: در این طرح که ۴۸ ساعت به طول انجامید ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود ۵۰ سارق متواری و ۴۰ نفر از محکومان غایب و تحت تعقیب مراجع قضایی رادستگیر کردند که با دستگیری این سارقان ۶۶ فقره انواع سرقت کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان همچنین دستگیری ۵۴ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر و دستگیری ۳ نفر از اراذل واوباش را از دیگر نتایج این طرح برشمرد.
سرهنگ کاکاوند با اشاره به تداوم این گونه طرح ها و برنامه های پلیس به منظور افزایش ارتقای امنیت و احساس امنیت شهروندان خاطر نشان کرد :هدف اصلی از اجرای طرح که با استقبال خوب شهروندان روبه رو شد،برخورد با مخلان نظم و آسایش عمومی در سطح شهرستان است و پلیس به هیچ عنوان اجازه فرصت طلبی به افراد با رفتارهای ناهنجار دربین شهروندان را نخواهد داد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x