اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

خودکفایی مددجویان بوئین میاندشت با نصب نیروگاه خورشیدی

خودکفایی مددجویان بوئین میاندشت با نصب نیروگاه خورشیدی

خودکفایی مددجویان بوئین میاندشت با نصب نیروگاه خورشیدی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

با نصب نیروگاه خورشیدی خانگی، زمینه درآمدزایی برای ۱۴ خانوار مددجوی روستایی در شهرستان بویین میاندشت فراهم شد.

مجید صادقی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بوئین میاندشت، با اشاره به اجرای ۲۱۰ طرح اشتغال در سال جاری، گفت: در سال جاری برای ۱۴ خانوار مددجوی ساکن در روستاهای این شهرستان، با نصب نیروگاه خورشیدی خانگی و تولید برق، زمینه درآمدزایی فراهم شد.

وی با تاکید بر اینکه مددجویان از محل درآمد نیروگاه های خانگی به خودکفایی خواهند رسید، ادامه داد: هر نیروگاه به طور متوسط ماهانه ۷۰۰ کیلووات ساعت برق تولید می کند و براساس تفاهم نامه صورت گرفته با شرکت توزیع برق، به صورت تضمینی به مدت ۲۰ سال خریداری می شود.

مجید صادقی افزود: طرح نیروگاه های خورشیدی برای ۳ زن سرپرست خانوار و ۱۱ مرد سرپرست خانوار در ۷ روستای شهرستان بویین میاندشت اجرا شده است.

رئیس کمیته امداد اداره بویین میاندشت با اعلام اینکه اکنون ۹۷۰ طرح اشتغال مددجویی تحت نظارت است، اضافه کرد: امسال ۷۰ نفر از مددجویان تحت حمایت با هدف پایداری اشتغال از آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی بهره مند شدند.

صادقی با اشاره به اینکه اشتغال و ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان از مسیرهای متفاوتی انجام می شود، افزود: در سال جاری برای ۲۵۲ نفر با پرداخت تسهیلات و جذب متقاضیان از طریق مراکز کاریابی، ایجاد اشتغال شده است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x