اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

علی سلیمی نظریه پرداز علم انفجار بمب اتم : دانشمندان هسته ای ، دانشمندانی واقعی یا فریبکارانی از جنس دعانویسان و فالگیران

علی سلیمی ، نظریه پرداز علم انفجار بمب اتم : دانشمندان هسته ای ، دانشمندانی واقعی یا فریبکارانی از جنس دعانویسان و فالگیران



به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، علی سلیمی ، نظریه پرداز علم انفجار بمب اتم و دروغگویی ابرقدرتها به خصوص دولت تروریست آمریکا ، به خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، گفت: سال هاست که در کشورمان عنوانی به نام دانشمند هسته ای بر سر زبانها افتاده و فقط عده ای عنوان دانشمند هسته ای را یدک کشیده و قدرت نمایی می کنند اما در عمل چیزی از آنها دیده نمی شود و فقط سر مردم را شیره می مالند.



۸۰ سال پیش گلوبالیستها برای ایجاد ترس و وحشت در دل ملتها (برده ها ) سلاح خیالی و دروغینی را به نام سلاح هسته ای به عنوان اسلحه برتر معرفی نمودند که تنها یک تفنگ خالی است و فقط افراد ساده دل و بدون فکر آن را باور می کنند و تا به حال رسانه های سینمایی وابسته به گلوبالیستها دهها فیلم و سریال را برای باور دادن سلاح هسته ای به ملتها (برده ها) ساخته اند.
دانشمندان به اصطلاح هسته ای تفاوت زیادی با فالگیران و دعا نویسان ندارند و همه انها دروغگو و خالی بندند.

دانشمندان به اصطلاح هسته ای نوع جدیدی از دعا نویسان و فالگیران هستند و فقط چون به ادعاهایشان جنبه علمی داده اند عده بیشتری از مردم موضوعات ادعا شده توسط انها مثل سلاح اتمی ، بمب هیدروژنی و چنین اراجیفی را باور می کنند.

گلوبالیستها برای مهم کردن موضوع بمب اتم دهها آدم عجیب و غریب را با اسامی دراز و پر ابهت و نسبت دادن کشفیات و معادلاتی به آنها به جامعه معرفی کردند , مثل آلبرت انیشتین با آن موهای ژولیده ویا رابرت اوپنهایمر و ورنر هایزنبرگ وهمچنین اروین شرودینگر. محور قدرت دروغین ابرقدرتها همین موضوع سلاح دروغین و خیالی هسته ای است و برای باور دادن آن به ملتها کلی فیلم و سریال ساختند، نمایشنامه هیروشیما و ناکازاکی را با کمک بمبهای ناپالم و وانمود به استفاده از سلاح مخوفی به نام بمب اتمی اجرا نمودند و ازهمه مهمتر اینکه آن را دانشگاهی هم نمودندو جنبه علمی به آن دادند و از فوق دیپلم تا دکترا برای آن سطح تحصیلی ایجاد نمودند.



شما اگر با هرکدام از سطوح تحصیلی موضوع هسته ای وارد بحث و گفتگو شوید هیچ تفاوتی بین آنها از نطر معلومات و دانش نمی بینید .فقط آنکه مدرک تحصیلی بالاتری دارد مغرورتر است ، خودش را بیشتر می گیرد و از اصطلاحات انگلیسی بیشتری استفاده می کند و موقع تلفظ کلمات و اصطلاحات لب هایشان را کج و گرد می کنند .

مثلا” اگر با یک فوق دیپلم یا یک لیسانس فیزیک هسته ای صحبت کنید چون خیلی احساس غرور نمی کنند کلمه سانتریفوژ را همان سانتریفوژ تلفظ می کنند اما فوق لیسانس ها و دکترا های هسته ای که خودبزرگ بین و خودشیفته هستند ان را سانتریفیوژ تلفظ می کنند و خودشان را متفاوت جلوه می دهند و خیلی هم موقع تلفظ آن ژست می گیرند.

بنده تا به حال ندیده ام یک دکترای انرژی هسته ای برای اثبات وجود بمب اتمی جز استناد به هیروشیما و ناکازاکی حرف دیگری برای گفتن داشته باشد. و اگر کسی به آنها بگوید سلاح هسته ای دروغ است به جای اثبات وجود آن شدیدا” ناراحت و عصبانی می شوند و شاید اگر می توانستند آن فرد را کتک هم می زدند..

هیچ کدامشان نمی توانند به این سوال جواب بدهند که: اگر طبق گفته خودشان در یک بمب اتمی ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده به کار رفته است پس قارچی که ده ها هزارتن و یا بیشتر وزن دارد چگونه ایجاد می گردد. اصل بقای جرم که نمی تواند نقض شود.


و نمی توانند بگویند که : اگر بمب اتمی تبدیل جرم به انرژی فقط باید یک تابش قوی ایجاد شود و هیچ قارچ و پسماند و خاکستر و دود و شعله ای نباید وجود داشته باشد


هیچ کدامشان نمی توانند به این سوالات پاسخ دهند که: جنس قارچ به اصطلاح اتمی از چیست و چه سرنوشتی پیدا می کند.

چرا تمام انفجارات جه انفجار مواد منفجره معمولی و چه انفجارات به اصطلاح اتمی قارچی شکل هستند؟

معنی تبدیل جر م به انرژی چیست و چه شکلی دارد؟

انرژی که قابل دیدن نیست و همراه ماده مفهوم دارد و به صورت مجرد و خالص معنایی ندارد.
طبق گفته خودشان در انفجار اتمی تا ده ها کیلومتر نابود میشه و اشعه های ناشی از آن هر چیزی را از بین می برد

پس عکس و فیلمهای هیروشیما و ناکازاکی و سایر عکس و فیلمهای آزمایشات به اصطلاح هسته ای را چه کسی گرفته است؟

همچنین خودشان گفته اند بمب هیروشیما در ارتفاع ۴۵۰ متری زمین منفجر شده ، پس چرا قارچ ایجاد شده روی زمین است؟

دانشمندانی واقعی یا فریبکارانی از جنس دعانویسان و فالگیران



یک موضوع بسیار مهم که نشان می دهد موضوع سلاح هسته ای و انرژی هسته ای یک بازی کثیف سیاسی است و در حقیقت چیزی به عنوان سلاح هسته ای مطلقا وجود خارجی ندارد این است که در طی ۱۵ سال اخیر بارها و بارها تعدادی از دانشمندان به اصطلاح اتمی آمریکا به روسای جمهور آمریکا نامه نوشته اند و درخواست کرده اند که دولت امریکا توافق هسته ای با ایران را امضا کند و به طور پیوسته و مستمر این قرارداد را ادامه دهد

چه عاملی باعث شد که تعدادی دانشمند اتمی چنین درخواستی از دولت آمریکا بکنند. علت نگرانی آنها چیست؟

این عامل چیزی نیست جز اینکه منافع این به اصطلاح دانشمندان درخطر است. در واقع همه انسانها وقتی منافعشان در خطر قرار بگیرد واکنش نشان میدهند. مثلا” کارگران در تغییرات کارخانه ها و تعدیل نیرو , کشاورزان در کاهش بارندگی و بروز خشک سالی و واردات محصولات فصلی در هنگام برداشت محصول ،و تجار در رکود بازار و کاهش قدرت خرید مردم .

اصولا” سیاست مداران و دولت مردان به دانشمندان به عنوان ابزاری نگاه می کنند که باید در راستای منافع آنها عمل کنند و هیچ نقشی در سیاستها و تصمیم گیری ها ندارند.

سیاست مداران آنقدر مغرور و متکبر و از خود راضی هستند که به کسی اجازه اظهار نظر نمی دهند و جز نظر و دیدگاه خودشان نظر و دیدگاه هیچ شخص یا گروه دیگری را قبول ندارند و اصلا” دانشمند هسته ای آمریکا از کجا می داند ایران کجاست و در صنعت هسته ای چه وضعیتی دارد؟ چه کسی به آنها گزارش می دهد؟




در هر اداره , سازمان یا شرکتهای صنعتی کارفرمایان و مدیران از اینکه کارکنان شان یک دست و متحد باشند نه تنها خوششان نمی آید بلکه از این موضوع واهمه دارند چون یک دستی نیروها می تواند به روند کار لطمه بزند و با تحت فشار قرار دادن کارفرما تقاضای حقوق بیشتر نمایند. بنا بر این همیشه کلی هزینه می کنند تا بین نیروها تفرقه بیندازند و حتی هنگام استخدام نیروها افرادی را نیز استخدام می کنند تا بتوانند جو خفقان و ترس ایجاد کنند.

این افراد در سازمانی که کار می کنند به گونه ای عمل می کنند که همیشه یک جو بی اعتمادی بین نیروهای ان سازمان حاکم شود و کارفرمایان و مدیران هوای این افراد را دارند و حقوق و مزایای خوبی به آنها می دهند و تا زمانی که بتوانند جو خفقان و بی اعتمادی را در سیستم حفظ کنند از حمایت کارفرمایان و مدیران و حقوق و مزایای عالی برخوردارند واگر زمانی نتوانند این فضا را حفظ کنند بی ارزش می شوند ودیگر به آنها حقوق و مزایای عالی نمی دهند.



در مورد دانشمندان هسته ای موضوع مشابه ا ی بر قرار است. دولت آمریکا افرادی را به عنوان دانشمند اتمی استخدام نموده که کار آنها این است که یک ژست عجیب وغریب به خود بگیرند و موضوعاتی از قبیل انرژی هسته ای , کوانتوم ، بمب هیدروژنی و …. را واقعی جلوه دهند و ترس و وحشت از بمب اتم و دیگر موضوعات دروغین را پیوسته در دنیا ایجاد کنند.

یکی ابروی پرپشت می گذارد و هنگام مطالعه با دست ابروهایش را بالا می اورد. یکی جلوی تخته سیاه می ایستد و در پشت سرش بر روی تخته سیاه چند عبارت و معادله ریاضی نوشته وبجای نمادهای متداول ریاضی از حروف پیچ و خم دار یونانی استفاده می کند تا موضوع را پیچیده تر و با ابهت تر نشان دهد.

دیگری با یک قیافه کج و معوج و با حالت عصبی خود را در حال مطالعه و انجام محاسبات پیچیده نشان می دهد.



عده ای هم قیافه متفکرانه ای به خود گرفته اند و خود را مشغول کار با دستگاه های جور واجور نشان می دهند.

این شبه دانشمندان عجیب و غریب و فریبکار از زندگی و امکانات خوبی برخوردار هستند و مدام در حال تفریح و خوشگذرانی هستند

. حال اگر دروغ بودن سلاح هسته ای فاش شود این افراد بی ارزش می شوند و دولت آمریکا دیگر به آنها بهایی نمی دهد و از زندگی و مزایای عالی محروم می شوند و چون هیچ کاری بلد نیستند باید بروند در مکانهای عمومی مثل بازار و ترمینالها کفش مردم را واکس بزنند تا لقمه نانی گیرشان بیاید.


پس دانشمندان هسته ای آمریکا نگران منافع خود و زندگی راحت و مفت خوریشان هستند نه نگران امنیت جهان.



در ضمن این موضوع نیز درخور تامل و فکر است که چرا دانشمندان به اصطلاح هسته ای روسی ، چینی ، هندی ، پاکستانی ، آفر یقای جنوبی و سایر کشورهای مدعی داشتن سلاح هسته ای هیچ عکس العملی نشان نمی دهند و بی خیال موضوع هستند.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x