اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمنی (ره) را گرامی داشت.

در متن پیام کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان آمده است:

بسمه تعالی

بسیج لشکر مخلص خداست… و این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.

حضور سازمان یافته مردم به عنوان بسیج در صحنه های مختلف در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کارکردهای متعددی را برای بسیج به همراه داشته و این بنیاد به دلیل فراگیر و مردمی بودن و نقش حساس در تعاملات اجتماعی، سیاسی، نظامی و امنیتی همواره در کانون توجه قرار دارد.

امروز که در یک جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی با دشمن قرار گرفتیم بیش از گذشته نیازمند حضور جدی و همه جانبه مردمی در عرصه های مختلف فرهنگی و اقتصادی هستیم و بسیج تا حد زیادی این نیاز را فراهم کرده است.

مقام معظم رهبری مدظله العالی نیز در خصوص جایگاه بسیج فرمودند: “بسیج یعنی متن مردم، آن مردمی که می توان امید دفاع از انقلاب را از آنها داشت.”

پر واضح است که نقش بسیج در کنار دستگاه های خدمتگذار از جمله کمیته امداد در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، کمک های مومنانه، همایش ایران همدل، حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و طی دوسال اهتمام جدی در مبارزه با کرونا حقیقتا کم نظیر و شایسته تقدیر است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی به ویژه بسیجیان این نهاد و همه بسیجیان استان اصفهان تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسالت می نمایم.”

کریم زارع– مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x