اجتماعی استان تصاویر تهران جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

آیین رونمایی از کتاب« جوانمرد» با حضور علی اکبر مزد آبادی نویسنده کتاب، برگزار گردید

آیین رونمایی از کتاب« جوانمرد» با حضور علی اکبر مزد آبادی نویسنده کتاب، برگزار گردید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

آیین رونمایی از کتاب« جوانمرد» با حضور علی اکبر مزد آبادی نویسنده کتاب، محمد علی صمدی پژوهشگر، تحلیلگر و کارشناس حوزه دفاع مقدس وعلاقه‌مندان به حوزه ادبیات و نشر به همت کتابخانه دکتر شهیدی برگزار گردید

علی اکبری مزدآبادی متولد ۱۳۵۸در شهرری می باشد. از سال۱۳۸۴ کار انتشارات یا زهرا (س) را شروع کرده است. اولین کتاب ایشان سال ۱۳۸۲ با عنوان دفتر سرخ اشعار ابوالفضل سپهر پور به چاپ رسید. انتشارات یا زهرا (س) تا کنون ۱۰۰جلد کتاب با موضوع جنگ ، دفاع مقدس و شهدا منتشر کرده است. بیش از نیمی از آثار توسط آقای اکبری مزدآبادی نوشته و به چاپ رسیده است . عناوین برخی از کتابهای ایشان حضرت یار، حاج قاسم، ذوالفقار، کتاب آهنگران و… می باشد.

کتاب« جوانمرد» پیرامون مصاحبه با ۳۳ نفر از نزدیکان و دوستان شهید ابراهیم هادی از جمله خواهر و دو برادر شهید، دوستان شهید از قبل و بعد از انقلاب و همرزمان دوران دفاع مقدس این شهید بزرگوار می باشد.

در بخشی از کتاب آمده است: “به همراه چند نفر از دوستان نشسته بودیم و در مورد ابراهیم صحبت می‌کردیم. یکی از دوستان که ابراهیم را نمی‌شناخت تصویرش را از من گرفت و نگاه کرد. بعد با تعجب گفت: شما مطمئن هستید اسم ایشون ابراهیمه!؟ با تعجب گفتم: خُب بله، چطور مگه؟ گفت: من قبلاً تو بازار سلطانی مغازه داشتم. این آقا ابراهیم دو روز در هفته سَر بازار می‌ایستاد. یه کوله باربری هم می‌انداخت روی دوشش و بار می‌برد. یه روز بهش گفتم: اسم شما چیه؟ گفت: من رو یدالله صدا کنید. گذشت تا چند وقت بعد یکی از دوستانم آمده بود بازار، تا ایشون رو دید با تعجب گفت: این آقا رو می‌شناسی!؟ گفتم: نه، چطور مگه؟ گفت: ایشون قهرمان والیبال و کشتیه، آدم خیلی باتقوائیه، برای شکستن نفسش این کارها رو می‌کنه. این رو هم برات بگم که آدم خیلی بزرگیه! بعد از آن ماجرا دیگه ایشون رو ندیدم.

مراسم رونمایی از کتاب« جوانمرد» روز یک ‌شنبه ۳۰ آبانماه ساعت ۱۶ با رعایت پروتکل های بهداشتی
درفرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک برگزار گردید.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x