اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تحقق ۶ هزار و ۷۴۳ قرض بدون کارمزد در صندوق امداد ولایت استان اصفهان

تحقق ۶ هزار و ۷۴۳ قرض بدون کارمزد در صندوق امداد ولایت استان اصفهان

تحقق 6 هزار و 743 قرض بدون کارمزد در صندوق امداد ولایت استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در هفت ماهه نخست سال جاری اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد تومان وام قرض الحسنه بدون کارمزد توسط صندوق امداد ولایت به ۶ هزار و ۷۴۳ خانواده نیازمند اصفهانی پرداخت شده است.

سید مجتبی حجازی مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان اصفهان، با تاکید بر اینکه توسعه فرهنگی قرض الحسنه، محور اصلی خط مشی صندوق امداد ولایت است، گفت: این صندوق برای تحقق و گسترش سنت الهی قرض الحسنه، تمام منابع موجود و سپرده های جذب شده از خیران و آحاد مردم را جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد، در قالب کارگشایی، اشتغال، مسکن، درمان و کمک هزینه تحصیلی به کار بسته است.

سید مجتبی حجازی با اشاره به اینکه تلاش کمیته امداد در سال های اخیر، اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان از طریق ارائه تسهیلات قرض الحسنه برای رفع مشکل مالی این قشر به دور از بروکراسی بانکی بوده است، بیان داشت: طی هفت ماهه سال جاری به ۴ هزار و ۸۲۶ نفر از مددجویان وام قرض الحسنه با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات کارگشایی، ارائه شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان، از مهمترین راهکارهای توانمندسازی و برون رفت از چرخه حمایتی کمیته امداد است، ادامه داد: در این مدت ۴۳۴ فقره تسهیلات اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به مددجویان و نیازمندانی که توانایی و مهارت در حرفه ای خاص داشته اند، پرداخت شده است.

مدیر امور شعب قرض الحسنه امداد ولایت افزود: در حوزه مسکن، درمان و کمک هزینه دانشجویی نیز به هزار و ۴۸۳ خانوار تحت حمایت، تسهیلاتی بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ارائه شد.

حجازی با اشاره به توسعه مشارکت خیران و نیکوکاران در تحقق سنت الهی قرض الحسنه، گفت: نیک اندیشان اصفهانی می توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت و معرفی نیازمندان برای دریافت تسهیلات در افزایش پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مشارکت کنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x