اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

بهره مندی ۶۷ خانواده پرنوزاد اصفهانی از حمایت کمیته امداد

بهره مندی ۶۷ خانواده پرنوزاد اصفهانی از حمایت کمیته امداد

بهره مندی 67 خانواده پرنوزاد اصفهانی از حمایت کمیته امداد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

کمیته امداد اصفهان از سال گذشته تاکنون ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به ۶۷ خانواده صاحب نوزادان سه قلو و بیشتر پرداخت کرده است.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اعلام حمایت این نهاد از خانواده های صاحب سه قلو و بیشتر، گفت: بسته حمایتی شامل کمک هزینه های بلاعوض معیشت و خرید مسکن در کنار تسهیلات قرض الحسنه اشتغال، مسکن و تسهیلات درمان به این خانواده ها تعلق می گیرد.
کریم زارع با اشاره به اینکه خانوارهای سه قلو به بالا پس از شناسایی، تا سقف ۱۵ میلیون تومان کمک هزینه معیشت دریافت می کنند، گفت: فرزندان این خانوارها تا دوسالگی از مستمری یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی نیز بهره مند می شوند و در صورت داشتن استحقاق به طور موقت تحت حمایت کمیته امداد قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه در صورت نداشتن مسکن شخصی، برای خانه دارشدن این خانواده ها تسهیلاتی نیز در نظر گرفته شده است، افزود: با آورده متقاضی و مشارکت موسسات خیریه، تا سقف ۱۳۰ میلیون تومان نیز برای تامین مسکن مناسب به صورت بلاعوض و تسهیلات به ایشان ارائه خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه خرید مسکن به ۱۴ خانواده پرداخت شده ، ادامه داد: ۲۳ خانواده از جمع خانواده های پرنوزاد نیز به زودی از تسهیلات مسکن بهرمند خواهند شد.

 زارع با تاکید بر اینکه نیازمندی های این خانواده ها در سرفصل های معیشت، مسکن، اشتغال و درمان می باشد، گفت: در این مدت مبلغ ۶ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و تسهیلات برای این خانواده ها در استان تصویب شده است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x