اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

کشاورزان اصفهانی اهل اغتشاش نیستند

کشاورزان اصفهانی اهل اغتشاش نیستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به اینکه حساب اغتشاشگران از کشاورزان اصفهانی جدا است، گفت: کشاورزان این استان همواره گام به گام نظام حرکت کرده و اهل اغتشاش و آشوب نیستند و دنبال مطالبه حقوق قانونی و شرعی خود می باشند.

علی اصفهانی در این زمینه اظهار کرد: در اعتراض های اخیر کشاورزان به وضعیت بی آبی، برخی افراد سودجو اقدام به اعمال مجرمانه از جمله تخریب اموال عمومی و شخصی کردند که همانطور که امام جمعه محترم اصفهان نیز اشاره کردند، این افراد مغرض و سودجو حسابشان از کشاورزان عزیز که خودشان بعضا از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا می باشند، جدا است و سعی می کنند کشاورزان عزیزی که همواره مدافع انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده را تحریک تا به نیات شوم خودشان دست یابند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ضمن تاکید بر اینکه باید عدالت آبی در استان های پرتنش اجرا شود و قانون و مصوبات شورای عالی آب ملاک عمل قرار گیرد، از کشاورزان خواست تا با خویشتن داری اجازه ندهند مورد سو استفاده قرار گیرند.

این مقام قضایی همچنین ضمن تاکید بر رعایت حق آبه ها از مسئولان وزارت نیرو خواست تا هرچه سریعتر وضعیت تقسیم عادلانه آب در استان اصفهان و استان های همجوار را بررسی و بر اساس میزان منابع آبی موجود، یک تقسیم بندی عادلانه انجام دهند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x