اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ارائه ۲هزار خدمت حقوقی به مددجویان استان اصفهان

ارائه ۲هزار خدمت حقوقی به مددجویان استان اصفهان

ارائه 2هزار خدمت حقوقی به مددجویان استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز:

۲ هزار خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون ارائه شد.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اشاره به ضرورت توجه به مسائل حقوقی مددجویان، بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۲ هزار خدمت حقوقی توسط این نهاد با همکاری جمعی از وکلا و نیکوکاران به مددجویان ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه بیشتر خدمات حقوقی مربوط به مشکلات خانواده، مالی، ثبتی و ملکی مددجویان است، ادامه داد: در این مدت ۷۰۰ پرونده مددجویی با ارتباط مناسب با کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران قوه قضائیه مورد رسیدگی در مجامع حقوقی استان قرار گرفت.

وی خدمات حقوقی را بخش مهمی از خدمات کمیته امداد به جامعه تحت حمایت این نهاد عنوان کرد و گفت: ۳۰۰ میز خدمت حقوقی برای بهره مندی مددجویان فعال است و ۶۱ وکیل نیکوکار، با کمیته امداد استان همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در ادامه با تاکید بر اهمیت آگاهی یافتن تک تک افراد جامعه از حقوق خود و قوانین مرتبط با زندگی روزمره، افزود: با هدف افزایش دانش حقوقی، ۳۵ دوره آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری برای ۷ هزار و ۱۵۱ نفر از مددجویان در سال جاری برگزار شد.

وی در پایان با تشریح چارچوب خدمات ارائه شده توسط این نهاد به مددجویان، گفت: احقاق حقوق جامعه تحت حمایت علاوه بر تقویت روحیه این افراد، در برخی از پرونده ها به کاهش مشکلات و در مواردی به توانمندی اقتصادی آنها کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x