اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

نصب و راه اندازی ۴۱نیروگاه خورشیدی خانگی بر بام خانه مددجویان اصفهانی

نصب و راه اندازی ۴۱نیروگاه خورشیدی خانگی بر بام خانه مددجویان اصفهانی

نصب و راه اندازی 41نیروگاه خورشیدی خانگی بر بام خانه مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در سال جاری تاکنون ۴۱طرح نیروگاه خورشیدی خانگی بر بام خانه های مددجویان کمیته امداد استان اصفهان نصب و راه اندازی شده است.

احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه طرح نیروگاه خورشیدی خانگی به منظور اجرای سیاست جایگزینی سوخت های فسیلی با انرژی های پاک و با هدف خودکفایی مالی مددجویان انجام می شود، بیان داشت: برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار مددجویان، با کمک طرح نیروگاه خورشیدی در سال جاری تاکنون ۴۱طرح مولد خانگی با همکاری بسیج در استان نصب و راه اندازی شده است.

احمد رضایی گفت: در هفته پدافند غیرعامل نیز اولین نیروگاه خورشیدی خانگی در مبارکه نصب و راه اندازی شد و تا پایان سال ۱۱ خانوار یتیم تحت حمایت این شهرستان نیز با نصب این پنل ها علاوه بر تولید انرژی ارزان و پاک به درآمد ثابت خواهند رسید.

وی ادامه داد: براساس تفاهم نامه شرکت توزیع برق با کمیته امداد امام خمینی (ره)، برق تولیدی این نیروگاه ها به صورت تضمینی در مدت ۲۰ سال خریداری می شود و از محل درآمد نیروگاه های خانگی، مددجوی کمیته امداد به درآمدزایی می رسد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته استان افزود: برای اجرای ۴۱ طرح پنل خورشیدی تاکنون یک میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان در قالب تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x