اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دکتر نبی زاده : ارزیابی مناطق در توسعه و پیشرفت متوازن شرکت مخابرات اهمیت دارد

دکتر نبی زاده : ارزیابی مناطق در توسعه و پیشرفت متوازن شرکت مخابرات اهمیت دارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران در نشست هم اندیشی فعالان و نخبگان عرصه ارتباطات و مخابرات کشور اظهار داشت: ارزیابی مناطق با هدف پیشرفت متوازن شرکت در تمام حوزه ها انجام می شود که در توسعه عملکرد شرکت نقش فراوانی دارد.
دکتر نبی زاده با تاکید بر مدیریت عملکرد شرکت گفت: هدف از ارزیابی، تمرکز بر اقدامات مهم و کلیدی، ارایه مداوم بازخورد و اطلاعات درست در زمان مناسب است .
وی افزود: استفاده از پایش عملکرد، مشکلاتی نیز دارد که شامل تمرکز صرف بر روی نتایج و عدم تفسیر صحیح پایش عملکرد می باشد.
معاون راهبرد شرکت مخابرات ایران با تشریح مدل ارزیابی عملکرد مناطق گفت: عملکرد از سه جهت سنجیده می شود؛ مقایسه استان با خود استان، مقایسه استان با سایر استان ها و مقایسه استان با میانگین برنامه ها است گفت: توجه به مشکلات استان هادر پایش عملکرد، در نظر گرفته و در پایش ارزیابی مناطق دیده می شود.
وی افزود: حوزه تجاری، فناوری اطلاعات و شبکه به عنوان پیشران تمام حوزه ها ، اثرگذار در ارزیابی عملکرد در بیشتر شاخص ها هستند.
دکتر نبی زاده همچنین اظهار داشت: اکوسیستمICT به سرعت در حال پیشرفت است و با بهبود ارزیابی عملکرد استان ها و هماهنگی بیشتر با حوزه ستادی شرکت مخابرات ایران می توان در حوزه داخلی حداکثر بازده و بهینه سازی را داشت.
معاون راهبرد شرکت مخابرات ایران افزود: با اشاره به اجرای مدل جدیدی از ارزیابی عملکرد در شرکت ، گفت: در این مدل اهمیت بیشتر به اولویت های راهبردی و شاخص های قابل اتکا و مستند داده می شود.
وی اظهار داشت: در مدل جدید، تاثیر رضایت مدیریت ارشد سازمان بر ارزیابی تعریف جوایز و اخطار های میان دوره ای ، در نظر گرفتن صحت و دقت صورت های مالی و گزارش های خود اظهاری در مدل جدید انجام می شود.
دکتر نبی زاده با تقدیر از عملکرد اکثر استان ها در افزایش رتبه عملکرد خود گفت: در نتیجه تمام این عملیات نقاط قابل بهبود شناسایی شده و تمرکز شرکت بر افزایش نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف قرار می گیرد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x