اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

حل مشکلات حرفه ای و استفاده بهینه از سرمایه های انسانی شرکت ضروری است

حل مشکلات حرفه ای و استفاده بهینه از سرمایه های انسانی شرکت ضروری است

به گزارش خبرنگار :

سرپرست معاونت امور مشتریان و تجاری شرکت مخابرات ایران گفت: حل مشکلات حرفه ای واستفاده بهینه از سرمایه های انسانی این شرکت باید به صورت اضطراری در دستور کار قرار گیرد.
دکتر زارعیان در نشست هم اندیشی فعالان مخابرات با اشاره به اینکه کار گسترده در بازاریابی و فروش باید به همراه استفاده بهینه از نیروهای موجود باشد گفت: این نکته مهم باید در تمام بخش های دیگر شرکت نیز مورد تاکید قرار گیرد.
وی با تاکید به کسب درآمد و کاهش هزینه ها گفت: کارگروهی در حال تشکیل است که تمام مسایل باقی مانده بین FCP ها و شرکت مخابرات به ویژه از نظر مالی را بررسی و در جهت حل آن اقدام شود.
وی با اشاره به کارهای گرفته در حوزه تجاری گفت: در حال حاضردر این بخش ، تاخیر جایز نیست و حتی در صورت وجود ریسک ، باید ریسک پذیری را نیز به همراه داشته باشیم.
وی با تاکید بر اهمیت حوزه شبکه و فناوری اطلاعات و پیشرفت در این حوزه متناسب با دنیای امروز ارتباطات، گفت: بسیاری از فرایندهای غیر ضروری باید قطع و بهینه سازی شود.
دکتر زارعیان افزود: در تلکام های برجسته دنیا حداقل یک سوم نیروها در بخش تجاری متمرکز هستند و در حوزه تجاری شرکت مخابرات ایران نیز به عنوان بخش درآمدزای شرکت، تحولات گسترده ای باید انجام شود.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x