اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ایجاد ۴۸۳ مرکز نیکوکاری با محوریت معتمدین

ایجاد ۴۸۳ مرکز نیکوکاری با محوریت معتمدین

ایجاد 483 مرکز نیکوکاری با محوریت معتمدین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۴۸۳ مرکز نیکوکاری به صورت محله محور با هدف شناسایی و بهره گیری از ظرفیت خیران، نیکوکاران و معتمدین محلی برای رفع فقر و محرومیت در استان اصفهان فعال هستند.

کریم زارع مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه ارائه خدمت بی وقفه با حفظ شان خانواده های نیازمند و بهره گیری از ظرفیت های مردمی، سیاست این نهاد در ایجاد مراکز نیکوکاری است، گفت: بر اساس این رویکرد، مراکز نیکوکاری پل ارتباطی خیران و نیازمندان است و در حال حاضر ۴۸۳ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال می باشند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری با واگذاری کار به مردم در قالب ایجاد مراکز نیکوکاری در حال اجراست، اظهار داشت: خیران بیش از ۲۵۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به صورت کمک های نقدی، کالا، خدمات و تخفیفات برای نیازمندان تحت حمایت در هفت ماهه سال جاری، به مراکز نیکوکاری کمک کرده اند.

کریم زارع با اشاره به تغییر نگاه کمیته امداد به مراکز نیکوکاری و توجه به این مراکز به عنوان بازوهای تخصصی این نهاد، افزود: در حال حاضر ۵۶ مرکز در حوزه آموزش و پرورش، مراکز حوزوی و دانشگاهی، همچنین ۳۴ مرکز در حوزه اشتغال به صورت تخصصی به مددجویان و نیازمندان ارائه خدمت می کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با اظهار امیدواری نسبت به کاهش محرومیت ها با استفاده از ظرفیت محلات در قالب مراکز نیکوکاری، گفت: برنامه این نهاد افزایش هدفمند مراکز نیکوکاری با ارائه خدمات با کیفیت در راستای خدمت بیش از پیش به نیازمندان می باشد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x