اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

نمایشگاه، نویدبخش روزهای توسعه و رونق اقتصادی در اصفهان

نمایشگاه، نویدبخش روزهای توسعه و رونق اقتصادی در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

شهردار اصفهان نمایشگاه بین‌المللی را نماد رشدیافتگی و مقدمه توسعه دانست و گفت: نمایشگاه اصفهان با فضا و ساختار بسیار مناسب، نویدبخش روزهای توسعه و رونق اقتصادی است.

علی قاسم‌زاده در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی اصفهان و بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان، با اشاره به اینکه تحول روزانه در شهر به بهتر شدن کیفیت زندگی شهروندان می‌انجامد، افزود: تلاش می‌کنیم با استفاده از بسترهای مطلوبی نظیر نمایشگاه، پیش‌نیازهای بهبود فضای اقتصادی و افزایش کیفیت زندگی مردم را فراهم آوریم.

وی معماری نمایشگاه بین‌المللی اصفهان را دلنشین خواند و ادامه داد: نوع معماری نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به صورت دقیق بیانگر ویژگی‌های مطلوب فرهنگی و تمدنی این شهر است و جلوه‌های زیبایی از تاریخ اصفهان را به نمایش می‌گذارد.

شهردار اصفهان نمایشگاه را یک نقطه استراتژیک برای هر شهر علاقمند به توسعه و تمدن دانست و تاکید کرد: نمایشگاه‌های مختلف به عنوان رویدادهای کلیدی در سطح شهر، به ارتقای دانش کمک می‌کنند و مهارت‌افزایی را در میان مخاطبان افزایش می‌دهند؛ این افزایش دانش و مهارت، جلوه‌های مطلوبی در ساخت‌ و ساز، کشاورزی، صنعت و دیگر حوزه‌های موجود در اکوسیستم زندگی شهری پیدا می‌کند و در نهایت به افزایش ثروت ملی می‌انجامد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x