اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

نیروی انتظامی برای احیای امر به معروف در جامعه همکاری می‌کند

نیروی انتظامی برای احیای امر به معروف در جامعه همکاری می‌کند

نیروی انتظامی برای احیای امر به معروف در جامعه همکاری می‌کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

اصفهان – فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با نهادهای ذی ربط همکاری خواهد داشت.

سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با حجت الاسلام رحمت الله اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان و سید رضا اخروی رئیس شورای هیئات مذهبی اصفهان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر وظیفه نیروی انتظامی در زمینه حفظ ارزش‌ها و پاسداری از آنها و برقراری نظم و امنیت در جامعه اظهار داشت: برای تحقق این امر و شعار، نیروی انتظامی همه تلاش خود را انجام می‌دهد تا این مهم محقق شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های مختلف نیروی انتظامی در برپایی و حفظ و حراست از شعائر دینی و اسلامی از دیگر اقداماتی است که نیروی انتظامی می‌تواند انجام دهد که در تحقق این امر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند و این مورد را در برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مراسم‌های مذهبی نشان داده است.

وی گفت: احیای معروف در جامعه و نهی از منکرات از دیگر فعالیت‌هایی است که با همکاری مجامع مذهبی و فرهنگی باید در جامعه اسلامی با همکاری و برنامه ریزی اثر بخش اتفاق بیافتد.

همچنین حجت الاسلام رحمت الله اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: ایشان در حدیثی فرموند «هر کس حسین را دوست داشته باشد من هم او را دوست دارم چرا که عشق و محبت به این امام مظلوم از با ارزش‌ترین مواهب الهی است که خداوند به بنده خود عطا می‌کند.»

وی در ادامه از زحمات و تلاش نیروی انتظامی در هرچه بهتر و منظم در برگزاری مراسم‌های عزاداری در ایام ماه محرم و صفر و توجه به نکات امنیتی انتظامی و انضباطی و بهداشتی تشکر کرد و گفت: این امر ما را در برگزاری مراسم‌ها بسیار خشنود کرده است.

همچنین سید رضا اخروی رئیس شورای هیئات مذهبی اصفهان که به نمایندگی از مسئولان و پیشکسوتان هیئات مذهبی در این جلسه حضور داشت ضمن قدردانی از تعامل خوب و اثربخش کادر نیروی انتظامی با برگزار کنندگان مجالس عزاداری ابراز داشت: ایجاد نظم و امنیت از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است اما این مأموریت با دیگر مأموریت‌ها متفاوت است چرا که از عشق و ارادت کارمندان نیروی انتظامی که خود از بچه‌های هیئتی و از خانواده‌های مذهبی هستند، برخاسته است و قطعاً نتایج اخروی و دنیوی آن در زندگی اجتماعی و معنوی خود را به وضوح خواهند دید.

گفتنی است در پایان این مراسم بر برگزاری نشست‌های دوره‌ای این چنینی برای گفت‌وگو و تبادل نظر در خصوص موضوعات مرتبط تاکید شد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x