اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ارائه ۷۶۹ خدمت عمرانی به مددجویان اصفهانی طی ۶ماه

ارائه ۷۶۹ خدمت عمرانی به مددجویان اصفهانی طی ۶ماه

ارائه 769 خدمت عمرانی به مددجویان اصفهانی طی 6ماه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

طی ۶ ماه ابتدایی سال جاری ۳۰۷ پروانه ساختمانی، به همراه ۴۶۲ مورد انشعاب آب و فاضلاب، برق و گاز به مددجویان این نهاد با تخفیف ویژه واگذار شد.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به ارائه ۷۶۹ خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد و تسهیل در شرایط تأمین مسکن و سرپناه امن برای محرومان، بیان داشت: در سال جاری مددجویان اصفهانی برای دریافت ۳۰۷ پروانه ساختمانی و  ۴۶۲ مورد انشعاب آب، برق، گاز و فاضلاب از حداکثر تخفیفات بهره مند شدند.

کریم زارع با بیان بهره مندی از مبالغ تخفیف بالغ بر ۴۶۴ میلیون تومان در هزینه انشعابات و ۸۰ میلیون تومان در صدور پروانه و عوارض شهرداری، افزود: تخفیفات مورد اشاره در ۶ ماهه نخست امسال برای ۱۶۱ مورد انشعاب برق، ۴۴ مورد انشعاب گاز، ۲۵۷ مورد انشعابات آب و فاضلاب بوده است.

وی با اشاره به همراهی های اداره های برق ، آب و گاز وشهرداری های نواحی و مناطق مختلف استان در حل مشکلات دریافت مجوزهای شروع ساخت و تعمیر مسکن خانواده های تحت حمایت ،  تأکیدکرد: بسیاری از مشکلات خانواده های تحت حمایت در زمینه داشتن سرپناه امن و گرم بستگی به همراهی این اداره ها دارد که امیدواریم در ادامه این مسیر همچنان همکاری و همت لازم را برای رفع احتیاجات نیازمندان، بااین نهاد داشته باشند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x