اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

بیانیه گروه فعالین کشوری متشکل از مسئولان ستادهای انتخاباتی حضرت آیت الله رئیسی

إِنَّ النّاسَ قَد جَمَعوا لَکُم فَاخشَوهُم فَزادَهُم إیمانًا وَقالوا حَسبُنَا اللَّهُ وَنِعمَ الوَکیلُ
فَانقَلَبوا بِنِعمَه مِنَ اللَّهِ وَفَضلٍ لَم یَمسَسهُم سوءٌ وَاتَّبَعوا رِضوانَ اللَّهِ وَاللَّهُ ذو فَضلٍ عَظیمٍ
 کسانی از مردم، که به آنان گفته شد: «= لشکر دشمن] برای (حمله به) شما اجتماع کرده‌اند؛ از آنها بترسید!» اما این سخن، بر ایمانشان افزود؛ و گفتند: «خدا ما را کافی است؛ و او بهترین حامی ماست. به همین جهت، آنها (از این میدان،) با نعمت و فضل پروردگارشان، بازگشتند؛ در حالی که هیچ ناراحتی به آنان نرسید؛ و از رضای خدا، پیروی کردند؛ و خداوند دارای فضل و بخشش بزرگی است

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، بیانیه گروه فعالین کشوری متشکل از مسئولان ستادهای انتخاباتی حضرت آیت الله رئیسی در تقدیر از هیأت دولت در مدیریت وقایع اخیر کشورمنتشر گردید :

  ریاست محترم جمهور ؛ حضرت آیت الله  دکتر رییسی

      با سلام‌ و احترام؛

      با شکر و سپاس به درگاه الهی و آرزوی توفیق برای دولت مردمی و انقلابی جنابعالی، بر خود لازم می دانیم به عنوان کسانی که همگام و همراه مردم فهیم ایران اسلامی در جهت استقرار دولت جنابعالی، افتخار نقش آفرینی داشته ایم، از مدیریت کارآمد همراه با کرامت انسانی شما و همکاران سخت کوش تان در هیات دولت سیزدهم، مراتب تشکر و امتنان خویش را تقدیم نمائیم.

     آبان ماه ۱۴۰۰ از نیمه که بگذرد، یکصد روز از آغازین روزهای دولت شما سپری می گردد و در این مدت اندک، مردم عزیز ایران اسلامی شاهد بودند که چگونه جنابعالی و همه دولت مردان خدوم شما، چونان رزمندگان میدان رزم، لباس خدمت به تن کرده و در رفع مشکلات مردم تمام مساعی خویش را بکار گرفته اند، چه کسی هست که نداند یا بخواهد انکار کند که شرایط سخت و طاقت فرسایی را که شما در آن، دولت را از دولتمردان گذشته تحویل گرفتید، چگونه بود؟ شاید اوج آن شرایط بحرانی، گرفتار شدن مردم در پاندومی کرونا بود که با اهمال کاری و بی تدبیری و علیرغم کار ایثارگرانه شبانه روزی کادر پزشکی، اما روزانه حدود ۷۰۰ نفر از هموطنان عزیزمان در اثر این بیماری از بین می رفتند ، در حالی که عده ی اندک، واکسن را دریافت کرده بودند، اما با استقرار دولت جنابعالی و تمرکز بر واردات واکسن و مدیریت بحران، شرایط امروز در وضع قابل قبولی قرار گرفته و کاری که طی ۱۰۰ هفته نتوانست دولت قبل در مهار این بیماری به انجام رساند، جنابعالی و همکاران تان توانستید در کمتر صد روز به نقطه مطلوبی دست یابید، هرچند تثبیت این شرایط همراهی بیشتر مردم را طلب می نماید.

     اما توفیقات دولت جنابعالی در مدیریت اولیه بحران کرونا، به مذاق خناسان و بدخواهان دولت شما خوش نیامد و دشمنان خارجی با همراهی کج اندیشان داخلی را برآن داشت تا با خلق بحران های مختلف، دولت شما را وارد حاشیه سازی و دوری از فضای کار و برنامه ریزی نمایند. بحرانهایی که هر کدام،  می توانست کشور را با آسیب ها و بحران های دشواری دچار نماید، که اینک به دو نمونه بارز آن که در طی روزهای اخیر اتفاق افتاد،  اشاره می کنیم:

  1. ترور شخصیت دولتمردان، که نمود بارز آن را در هتک حرمت  استاندار جدید آذربایجان شرقی جناب آقای زین‌العابدین خرم رضوی در مراسم معارفه ایشان اتفاق افتاد، نمونه عینی از عمق خصومت با دولت جنابعالی حکایت دارد. تجربه مقاطع مختلف انقلاب اسلامی نشان داده که هرگاه دشمن نتوانسته چهره های انقلابی و مدافعان حق را با ترور فیزیکی و شهادت و یا تطمیع و تسلیم از میان بردارد، به ترفند ترور شخصیت آنها دست زده از اینرو ساده انگارانه است اگر بخواهیم این اقدام زشت و ناپسند را در حد یک تسویه حساب شخصی تنزل دهیم بلکه آن را باید قطعه ای از پازلی دانست که با هدف تخریب دولت محبوب جنابعالی در اذهان مردم اتفاق افتاد و فرد خاطی پیاده نظام جریانی از عناصر فتنه و فساد است که در راستای برخی حرکت ها و آشوبها و آنارشیست ها پشتیبانی شده و تداوم سیاست های نسنجیده است که دشمنان خونی ملت و دین از آنان حمایت می کنند و برای خیانت کاری وی همین بس که دشمن از اقدام او حمایت کرد. بفرموده امام جواد(ع): «کفی بالمرء خیانه ان یکون امینا للخونه». آری!  خیانت از آن جهت که هزینه ای که این اقدام ناشایست برای نظام داشت، با هیچ چیز نه با سپاهی بودن، نه باهمکار بودن ونه با هیچ مستمسک دیگری ، لکه ننگ آن پاک نمی شود و تنها در یک صورت توجیه بردار است و آن زایل شدن عقل است و گرنه از یک انسان عاقل سالم به هیچ وجهی این اقدام هتاکانه و انتحاری بدون یک پشتوانه حمایتی پذیرفته شده نیست. از اینرو ضمن تشکر از مقام عالی وزارت کشور جناب سردار وحیدی بخاطر انتخاب های هوشمندانه ایشان در گزینش چهره های شاخص و کارآزموده و با کارنامه درخشان خدمت به عنوان استانداران استانهای کشور از جمله سردار زین العابدین خرم، این اقدام مذبوحانه را هم نوا با خیل همرزمان این عزیز و مدافعان حریم ولایت محکوم می کنیم. هر چند به قول جناب آقای سعید جلیلی ؛ سردار سرفراز جناب خرم رضوی « با سابقۀ مجاهدت در دفاع مقدس و شش ماه مقاومت ستودنی و هوشمندانه در اسارت تکفیری‌ها در سوریه، با کف نفس اشترگونۀ امروز در پیشگاه خدا و مردم عزیزتر شد.» اما از مسئولان قضایی استدعا داریم با واکاوی ابعاد این اقدام ناشایست، فرد خاطی را از اقدام ناشایست خود پشیمان نمایند تا کوته فکرانی چون وی به خود اجازه هتک حرمت خادمان مردم را به خود ندهند.
  2.     دومین اقدام اخیری که در راستای بحران سازی و بروز فتنه با هدف سنگ اندازی در مسیر خدمت رسانی دولت به مردم، به انجام رسید حمله سایبری به سامانه کارت سوخت و بدنبال آن القای شایعه گران کردن بنزین درافکار عمومی بود که توسط دشمن خارجی با همکاری عوامل نفوذی داخلی برای آماده سازی اختلال واغتشاش در کشور رقم خورد اما با حضور به موقع و دلگرم کننده جنابعالی در میان مردم و رصد اقدامات در حال اجرا توسط حضرتعالی و نیز با هماهنگی و مدیریت اعضای محترم هیات دولت بخصوص وزرای نفت، کشور و اطلاعات با اطلاع رسانی به موقع و مدیریت میدانی قبل از هرگونه وقفه در خدمت رسانی و بروز بحران در کشور، مهار گردید تا دشمنان و طراحان این حرکت شوم را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام کنند و با هوشیاری اجازه ندهند که کسی بتواند از این جریان سوء استفاده و فرصت طلبی کند و همراهی مردم نیز در مدیریت حل مشکل ستودنی بود. براستی که اینها و دهها فتنه دیگر، دسیسه هایی است که به زعم طراحان آن با هدف فلج شدن زندگی مردم و شعله ور شدن خشم عمومی و ایجاد هرج و مرج انجام شد تا بلکه همانند آبان ۹۸ بتوانند با وارد ساختن خسارت بسیار و قتل مردم عادی، دولت را دچار بحران های پی در پی نمایند، که به لطف الهی و با قاطعیت همراه با صداقت شخص جنابعالی و اعضای محترم دولت این مسائل و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف گردید. اما این نکته مهم را عیان ساخت که از یک سو شرایط پیش آمده، هوشیاری بیش از پیش همه کارگزاران نظام اسلامی را برای آمادگی مقابله با این دسیسه های دشمن، طلب می نماید و از دیگر سو لزوم تسریع در انتصاب و استقرار چهره های خدوم و امین و مورد اعتماد جنابعالی را در همه ارکان دولت ضروری می سازد و در همین راستا ان شاء الله بزودی با انتخاب وزیری شایسته و کارآزموده از میان جامعه مجرب فرهنگیان برای وزارت آموزش و پرورش از سوی جنابعالی، شاهد پاکسازی این مجموعه نیز از فتنه گران مجری سند ۲۰۳۰ باشیم.

         در پایان مجدد مراتب سپاس و تشکر خود از اقدامات جنابعالی و همه اعضای محترم دولت که در همه عرصه های خدمت رسانی به مردم از برنامه ریزی تا اجرا از خود نشان داده اید، تقدیم داشته، امید داریم تا همچون گذشته به لطف الهی و مدد حضرت ولی عصر اروحنا فداه در تحقق  وعده های به حقی که به مردم عزیز داده شده، توفیق روزافزون کسب نمایید. .‌ان شاء الله

                                                                                     گروه فعالین کشوری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x