اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تلاش همه جانبه دستگاه قضایی برای تحقق عدالت و افزایش رضایتمندی عمومی

تلاش همه جانبه دستگاه قضایی برای تحقق عدالت و افزایش رضایتمندی عمومی

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان: «تلاش همه جانبه دستگاه قضایی برای تحقق عدالت و افزایش رضایتمندی عمومی»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب نجف آباد برگزار شد.

علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این آیین ضمن تبریک سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) بیان داشت: به اذعان دشمنان، رمز موفقیت مکتب تشیع بهره مندی از دو مفهوم شهادت و انتظار است که به مثابه دو بال برای مکتب عمل می کند و آنچه که این دو بال را به هم پیوند می دهد، ولایت فقیه است.

وی افزود: دشمنان ما به درستی این موضوع را درک کرده اند که اگر ولایت فقیه ضربه بخورد این دو بال کارایی خود را از دست خواهد داد و از همین جهت است که هم و غم آنها در همه این سالیان ضربه زدن به همین ولایت فقیه بوده است.

اصفهانی تصریح کرد: متأسفانه در طی چهار دهه ای که از انقلاب گذشته ما، به علت عملکرد ضعیف برخی از مدیران غرب گرا، از آرمان ها فاصله گرفته ایم و جا داشت که در آغاز دهه پنجم انقلاب با حرکتی جهادی در بستر بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب(مد ظله) به این آرمان ها بازگردیم که بحمدالله امروز در در هر سه قوه شاهد حرکت در مسیر بازگشت به آرمان های اصیل انقلاب هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خاطرنشان ساخت: در قوه قضاییه نیز بر اساس سند تحول قضایی این حرکت در حال انجام است و امیدواریم به همان آرمان‌ها که چیزی جز تحقق عدالت و رضایتمندی مردم و بها دادن به کوخ نشینان و مبارزه با اشرافی گری و غرب گرایی نبود، بازگردیم.

ایشان در ادامه به ترسیم راهکارهای قوه قضاییه برای تحقق عدالت و رضایتمندی مردمی پرداخت و گفت: یکی از این راهبردها دادرسی الکترونیک است که موجب تحقق عدالت و رفع اطاله دادرسی و سرعت بخشیدن به رسیدگی ها و اتقان آرا خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ادامه داد: راهبرد دیگر دستگاه قضایی مشارکت جویی از مردم و دخالت دادن مردم در همه امور است که سامانه سجام قوه قضاییه(سامانه جامع ارتباطات مردمی) با همین هدف راه اندازی شده تا مردم بتوانند مواردی که ممکن است در اصلاح امور مؤثر باشد و به حوزه وظایف قوه قضاییه مربوط است، از طریق این سامانه اطلاع رسانی کنند.

اصفهانی در پایان احیا و صیانت از حقوق عامه و برخورد قاطع با اراذل و اوباش و کسانی که سلب امنیت و آرامش عمومی می‌کنند را از اولویت های دادستان های حوزه های قضایی استان اعلام نمود.

شایان ذکر است در این مراسم از خدمات علی زارع با اهدای لوح، تقدیر و با اعطای حکمی از سوی رییس قوه قضاییه حسین گرامی به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب نجف آباد معرفی گردید.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x