اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

قبولی۴۵۳ نفر از فرزندان مددجویان اصفهانی در کنکور سراسری سال جاری

قبولی۴۵۳ نفر از فرزندان مددجویان اصفهانی در کنکور سراسری سال جاری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۴۵۳ مددجوی اصفهانی پس ازموفقیت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه شدند.
کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، در مراسم تجلیل از نخبگان مورد حمایت این نهاد که همزمان در سراسر کشور و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: امسال ۴۵۳ نفر از فرزندان مددجویان اصفهانی پس از شرکت در کنکور سراسری با موفقیت، به جمع دانشجویان مورد حمایت امداد پیوستند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به قبولی سه نفر از این دانش آموزان در رشته پزشکی دانشگاه های دولتی، افزود: تا پیش از این ۲۷۰۰ دانشجو از تسهیلات کمک هزینه تحصیلی بهره مند می شدند و امسال نیز ۴۵۳ نفر دیگر نیز به این تعداد اضافه شدند؛ که نشان از تلاش و توانمندی علمی عزیزان تحت پوشش است.

کریم زارع، اهداف برگزاری این مراسم را علاوه بر تشویق منتخبین حائز رتبه برتر، تقویت انگیزه سایر دانش آموزان کنکوری دانست و ادامه داد: فراهم کردن شرایط ادامه تحصیل برای دانش آموزان و دانشجویان مددجو و همچنین مراقبت‌های تحصیلی از اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی این نهاد است و قطعاً این مهم در توانمندسازی خانواده های مورد حمایت نقش موثری را در آینده نه چندان دور، خواهد گذاشت.

وی با تاکید بر همت والای این دانش آموزان با وجود تمام مشکلات و کاستی ها و برای موفقیت در کنکور و ساختن آینده ای روشن برای خود، بیان داشت: کمیته امداد استان با همراهی خیران و نیکوکاران در همه مراحل تحصیلی در تلاش است، با هماهنگی موسسات آموزشی مرتبط و برگزاری دوره های آموزشی کمک درسی، زمینه موفقیت همه دانش آموزان را فراهم سازد.

در پایان این مراسم با ارائه هدایای ویژه، از نفرات برتر کنکور ۱۴۰۰ که با حمایت کمیته امداد موفق به ورود به رشته های تحصیلی در دانشگاه های برتر کشور شدند، تقدیر شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x