اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

شهردار اصفهان:روشندلان منشأ خدمات بسیاری در شهرداری هستند

شهردار اصفهان:روشندلان منشأ خدمات بسیاری در شهرداری هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

شهردار اصفهان: برقراری عدالت بین همه کارکنان شهرداری را وظیفه خود می دانم

به مناسبت روز جهانی عصای سفید، کارکنان روشندل شهرداری با شهردار اصفهان دیدار و درخواست ها، مطالبات و دغدغه های خود را در این دیدار با شهردار اصفهان مطرح کردند.

علی قاسم زاده در این دیدار ضمن تبریک روز عصای سفید به روشندلان شاغل در شهرداری، اظهار کرد: این روز، روزی است که روشندلان جهان طراوت، پویایی و نشاط را به جویبار زندگی فرا می خوانند.

وی تصریح کرد: در این روز روشن ضمیران فریاد می زنند ما هم تپیدن قلب زندگی و زدن نبض طبیعت را احساس می کنیم و حتی می توانیم با همین چشمان به ظاهر بسته خویش در زلال شعور و صفا فطرت خدایی مان، جمال و جلال حضرت حق را بنگریم.

شهردار اصفهان ادامه داد: امیدوارم بتوانیم بخشی از مطالبات جامعه روشندلان شهرداری را که به حق است پیگیری کرده و این حق را ادا کنیم زیرا این را وظیفه خود می دانیم.

وی با بیان اینکه یکی از آرمان های من برقراری عدالت بین همه پرسنل شهرداری است، افزود: لازم است تا جایی که امکان دارد این عدالت را برقرار کرده تا همه کارکنان شهرداری به ویژه روشندلانی که جزو خانواده شهرداری بوده و منشاء خدمات بسیاری هستند از شرایط یکسان برخوردار باشند. قاسم زاده تاکید کرد: فرصت دیدار با روشندلان عزیز شهرداری در این روز مبارک را به فال نیک می گیریم. پیگیری موارد درخواست شده از سوی این کارکنان شهرداری جزو دغدغه های من است و تا جایی که امکان دارد تلاش می کنم امنیت شغلی این عزیزان در هر حوزه ای ارتقاء پیدا کند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x