اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دیدار مدیر مخابرات اصفهان با فرمانده نیروی انتظامی استان

دیدار مدیر مخابرات اصفهان با فرمانده نیروی انتظامی استان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر مخابرات منطقه اصفهان صبح امروز -شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰- به همراه تعدادی از مدیران این مجموعه، به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در ستاد فرماندهی این نیرو، با فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار کرد.


اسماعیل قربانی در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهی و کارکنان خدوم این نیرو، با اشاره به نقش مهم این نیرو در حفظ و حراست از امنیت کشور، گفت: در آموزه های دینی ما، از امنیت به عنوان یکی از نعمت های مغفول مانده در اذهان مردم یاد شده و حقیقتا با نگاهی به اوضاع بی سامان کشورهای منطقه در بعد امنیتی، به نقش بی بدیل نیروی خدوم انتظامی در برقراری امنیت و نظم در سطح کشور پی خواهیم برد.

وی هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های کارکنان این نیرو دانست و اظهار کرد: هفته ای که به نام نیروی انتظامی مزین شده، فرصتی مغتنم برای واکاوی و تبلور زحمات شبانه روزی این عزیزان به وجود آورده و بحمدالله بازه ای است که می توان قدمی هر چند کوچک در راستای تقدیر از فعالیت های ایشان برداشت.

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی نیز در این دیدار، تقویت ارتباطات بین پلیس و مخابرات را منشا برکات فراوانی دانست و گفت: توسعه همکاری های این دو مجموعه می تواند علاوه بر کاهش خسارات، سرقت ها، اختلالات سرویس های مخابراتی و تعداد پرونده های قضایی، باعث افزایش رضایتمندی مردم و امنیت بیشتر در حوزه مخابرات شود.

لازم به ذکر است هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۴ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان رسید.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x