اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

نیروهای انتظامی، راه شهدا و جانبازان را با قدرت ادامه می دهند

نیروهای انتظامی، راه شهدا و جانبازان را با قدرت ادامه می دهند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سردار محمدرضا میرحیدری در حاشیه دیدار با جانبازان دوران دفاع مقدس در آسایشگاه جانبازان شهر اصفهان بیان داشت:  جانبازان عزیز در دوران دفاع مقدس خود را سپر مردم کرده و با تمام وجود از مرزهای کشور دفاع کردند تا ما کشور ما از امنیت و آرامش کاملی برخوردار باشد. 

وی اظهار داشت: همه ما به این عزیزان مدیون هستیم و باید بدانیم که اگر کشور ما امروز از امنیت بالایی در منطقه برخوردار است و در دنیا عزت و اعتباری کسب کرده این موفقیت از برکت مجاهدت های شهدا و جانبازان و ایثارگران عزیز در دوران هشت ساله دفاع مقدس حاصل شده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: جانبازان عزیز در تمام دوران جانبازی با آنکه سخت ترین شرایط جسمی را تحمل می کنند اما هیچ گاه خم به ابرو نیاورده و همیشه به درگاه خداند شاکر هستند که باید از این همه صبر و بردباری و استقامت آنها درس بگیریم.

سردار میرحیدری تنها خواسته شهدا و جانبازان را تبعیت از ولایت، مراقبت از ارزش های انقلاب و خدمت گزاری بیشتر به مردم عنوان کرد و اظهار داشت:نیروهای انتظامی امروز وارثان شهدا و جانبازان هستند و راه آنان را با قدرت تمام ادامه خواهند داد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: حضور در کنار جانبازان و هم صحبتی با آنان به حافضان امنیت روحیه ای دوچندان می بخشد تا انشاء الله با تمام قوا این مسیر را ادامه داده و بتوانیم زمینه ساز ظهور و حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) را فراهم کرده و در رکاب آن حضرت توفیق خدمتگزاری و شهادت را به دست آوریم.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x