اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

پایبندی ایرانیان خارج از کشور به سنت حسنه “احسان و نیکوکاری”

پایبندی ایرانیان خارج از کشور به سنت حسنه “احسان و نیکوکاری”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

همزمان در ایام پایانی ماه صفر، ۵۰۰ پرس غذای گرم با حمایت و همراهی حامیان خارج از کشور، بین ایتام و نیازمندان منطقه ۳ اصفهان توزیع شد.

محمدرضا مومی اردستانی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه ۳ اصفهان، با اشاره به اینکه اجرای آداب نذورات هنوز در اذهان ایرانیان مقیم خارج کشور پر رنگ است، بیان داشت: همزمان با روز شهادت امام رضا (ع) توسط حامیان خارج از کشور ۵۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان و مددجویان این منطقه توزیع شد.

رئیس کمیته امداد منطقه ۳ اصفهان با تاکید بر اینکه خیران ایرانی مقیم سایر کشورها، همچنان شبکه های انفاق را تقویت می کنند، افزود: اعتبار ریالی این اقدام خیرخواهانه با پرداخت مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیون تومان توسط یکی از این حامیان تامین شد و امیدواریم در ادامه این مسیر، مشکلات افزونتری از نیازمندان توسط این عزیزان مرتفع شود.

مومی اردستانی با اشاره به اینکه درحال حاضر ۱۱ نفر از هموطنان ایرانی خارج از کشور، حمایت از ۲۱ فرزند یتیم و نیازمند را عهده دار می باشند، افزود: پیش از این نیز در اجرای طرح اطعام و احسان حسینی همزمان با ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع)، هزار پرس غذای گرم با حمایت مالی این عزیزان طبخ و میان مددجویان  توزیع شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x