اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

سرپرست جدید مخابرات بوئین و میاندشت معرفی شد

سرپرست جدید مخابرات بوئین و میاندشت معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

طی حکمی از سوی مدیر مخابرات منطقه اصفهان، سید عباس قائم مقامی به عنوان سرپرست جدید اداره مخابرات شهرستان بوئین و میاندشت منصوب شد.

در مراسمی که صبح امروز – سه شنبه ۱۴۰۰/۷/۲۰ – با حضور محمد حسام رحیمی مدیر دفتر مدیر مخابرات منطقه اصفهان، اسدالله بحرینی مدیر منابع انسانی این مجموعه و کارکنان مخابرات شهرستان بوئین و میاندشت به منظور تکریم و معارفه سرپرست اداره مخابرات این شهرستان برگزار شد؛ ضمن تشکر از خدمات و فعالیت های فرشید خزائی در زمان تصدی این مسئولیت برای رئیس جدید مخابرات شهرستان آرزوی توفیق و بهروزی شد.

گفتنی است دیدار با فرماندار، بازدید از قسمت های مختلف اداره مرکزی و دیدار با کارکنان مخابرات این شهرستان از دیگر برنامه های مدیر دفتر مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این سفر یک روزه بود.

بوئین و میاندشت کجاست؟

شهر بویین میاندشت در فاصله ۱۷۰ کیلومتری مرکز استان اصفهان جای گرفته است. این شهر گرجی‌نشین از محله‌های بویین، میاندشت و ششجوان تشکیل می‌شود. بویین میاندشت در راستای سلسله جبال زاگرس با ارتفاع ۲۴۳۰ متر از سطح دریا به عنوان دومین منطقه مرتفع کشور به حساب می‌آید. جمعیت این شهر گرجی‌نشین بیش از ۳۰ هزار نفر است.

بویین میاندشت از طرف شمال به شهرستان خوانسار و روستای ازناوله، از طرف غرب به استان لرستان و شهر افوس، از طرف جنوب به شهرستان فریدونشهر و روستای داشکسن و همچنین از طرف شرق به شهرستان فریدن و روستای معصوم‌آباد منتهی می‌شود. مساحت تقریبی شهر بوئین میاندشت ۱۰۳۰ کیلومتر مربع تخمین زده شده است. همچنین این شهر گرجی شامل دو شهر و پنج دهستان از پنج قوم ترک، لر، فارس، ارمنی و گرج است.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x