اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دیدار مدیر مخابرات اصفهان با شهردار جدید

دیدار مدیر مخابرات اصفهان با شهردار جدید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه مسئولین  معاونت های این مجموعه، صبح امروز سه شنبه ۱۴۰۰/۷/۲۰ با حضور در دفتر کار شهردار جدید اصفهان با وی دیدار و گفتگو کرد.

اسماعیل قربانی در این دیدار ضمن عرض تبریک به علی قاسم زاده شهردار جدید اصفهان، همکاری و همدلی دو مجموعه شهرداری و مخابرات را بسیار با اهمیت دانست و گفت: با توجه به لزوم مجهز شدن شهرها به تجهیزات و زیرساختهای ارتباطی در راستای تحقق شهر هوشمند؛ همکاری این دو مجموعه می تواند کمک شایانی به تسریع فرآیند توسعه تکنولوژی های ارتباطی در شهر داشته باشد.

 وی با اشاره به شاخصه های ویژه شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های گوناگون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و صنعتی شهر اصفهان، به طور قطع و یقین توسعه ارتباطی نقش بسیار ویژه ای در شکوفایی روز افزون شهر خواهد داشت.

قربانی  افزود: یک شهر هوشمند وابستگی زیادی به توسعه فناوری دارد و ترکیبات مختلفی از زیرساخت‌های فنی با یکدیگر تعامل می‌کنند تا آرایه ای از فناوری‌های شهر هوشمند را، با سطوح مختلف از تعامل بین انسان و سیستم‌های فناورانه تشکیل دهند.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان با تشریح اهداف ایجاد شهر هوشمند عنوان کرد: هدف از ایجاد شهر هوشمند، ادغام فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و دستگاه‌های فیزیکی مختلف متصل به شبکه اینترنت اشیاء (IoT) برای بهینه‌سازی فرایندهای شهری و خدمات دهی بهینه و ارتباط با شهروندان است و  فناوری شهر هوشمند به مسئولان یک شهر اجازه می‌دهد به صورت مستقیم با جامعه و زیرساخت‌های شهری تعامل برقرار کرده و به نیازهای شهر و شهروندان پاسخ‌های فوری دهند.

گفتنی است مسئولان مخابراتی در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت مخابراتی شهر اصفهان و مشکلات و دغدغه های پیش روی توسعه ارتباطات شهری کردند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x