اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ضرورت همکاری مردم و دستگاه‌ها با ناجا در تامین امنیت کشور،شیوه مبارزه با قاچاق کالانیازمند بازنگری است

ضرورت همکاری مردم و دستگاه‌ها با ناجا در تامین امنیت کشور،شیوه مبارزه با قاچاق کالانیازمند بازنگری است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار فرمانده انتظامی استان اصفهان با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: بدون شک نیروی انتظامی با تقدیم شهدای گران‌مایه در راه حفظ امنیت کشور، یکی از ستون‌های امنیت کشور است و مردم با دیدن ماموران پلیس احساس امنیت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تأکید بر ضرورت همکاری همه مردم و دستگاه‌ها با نیروی انتظامی در جهت تامین و حفظ امنیت کشور تصریح کرد: برطرف شدن مسائلی همچون مواد مخدر، ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی و جرایم نیازمند همکاری همه مردم و دستگاه‌ها است تا نتایج مطلوب بدست آید.

وی در ادامه بر ضرورت مدارا کردن با مردم نیز تاکید کرد و با بیان اینکه شیوه مبارزه با قاچاق کالا نیازمند بازنگری است، توضیح داد: اینکه با فردی که برای امرار معاش خود کالایی را از بازارچه های مرزی تهیه کرده و برای فروش به مرکز کشور می آورد برخورد کرد و کالای همراه او به عنوان قاچاق شناخته و توقیف شود کار درستی نیست.

امام جمعه اصفهان ، تصریح کرد: معتقدم مبارزه با قاچاق کالا بایستی در شهرهای مرزی اتفاق بیفتد نه اینکه کالایی که وارد کشور شده است و چندین دست چرخیده به عنوان کالای قاچاق ضبط شود و برخی از اصناف کوچک را ناراضی سازد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x