اجتماعی استان اصفهان جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

نیروی انتظامی همیشه در میدان های جهاد و شهادت درخشیده است

نیروی انتظامی همیشه در میدان های جهاد و شهادت درخشیده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

امام جمعه شهرستان نجف آباد بابیا اینکه نیروهای انتظامی از ابتدای انقلاب تا کنون در همه صحنه ها جان برکف بوده ، از درخشش این نیرو در میدان های  جهاد و شهادت ستایش کرد.

حجت الاسلام مصطفی حسناتی در آئین یادبود شهید “محمد آقالر” که بعد از ۳۳ سال اخیراً پیکر این شهید از منطقه زبیدات کشورعراق تفحص شده و به خاک وطن بازگشته بود گفت: گمنام بودن شهید و بعد پیدا شدن پیکرش و حتی  آمدن تکه ای از استخوان وجودش به نزد ما حاوی پیام است.

وی افزود: پیام این شهید و همه شهدا این است که ما را از غفلت بیرون بیاورند و به ما بگویند که راه رسیدن به مقصود و بهشتی شدن حرکت در مسیر اقامه دین خدا و پیروی از اولیاء الله است.

امام جمعه نجف آباد با بیان اینکه خدای سبحان همه ابزار بهشتی شدن همچون عقل، فطرت، اولیای خدا و شهدا را  در اختیار ما قرار داده و با این ابزارها  تعجب آورد است که  اگر انسانی جهنمی شود اظهار داشت: چیزی که باعث می شود انسان همه این  ابزارها  را رها  کرده  و دشمن خدا  شود غفلت است و کار قلدرهای دنیا هم این است که ما را از خداوند غافل و ناامید کنند.

وی ذکر گفتن را ضد غفلت عنوان کرد و گفت:  اولین ذکر نام خدا را بر زبان آوردن و دومین ذکر قرآن خواندن است چون به هر اندازه که در دنیا با قرآن مانوس باشیم  در آخرت درجات ما را بالا می برد و باعث می شود که ما از غفلت بیرون بیاییم.

حجت اسلام حسناتی، یکی از ذکر هایی که با باعث بیرون آمدن از غفلت می شود را حضور در مجالس یادبود شهدا عنوان کرد و گفت: مطمئناً اگر جزو ذاکران شدیم هرگز شیطان و شیاطین زورشان به ما نمی رسد. 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد اقالر ضمن تبریک و تسلیت به مادر گرانقدر این شهید گفت: جا دارد تا به پدر مرحوم و مادر این شهید آفرین بگویم که چنین فرزندی را با رزق حلال در دامن پاک خود تربیت کردند.

امام جمعه نجف آباد ادامه داد: درود خدا بر تو مادر که ۳۳ سال در فراق فرزند عزیز خود صبر کردید و راضی به رضای خداوند بودی و با صبر و استقامت خود نام بزرگان تاریخ اسلام همچون سمیه ، فاطمه (س)  وزینب (س) را زنده کردید.

وی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری کشور و نظام و انقلاب ما به این انسان های بزرگ و والا و  به این روحیه های بلند و به این صبر و استقامت و تربیت انسان های والا محتاج است.

حجت الاسلام حسناتی، شناسایی شهید نیروی انتظامی بعد از ۳۳ سال و در آستانه هفته ناجا را نشان دهنده رشادت و جانفشانی این نیروها در تمام میدان های و صحنه های انقلاب دانست وتصریح کرد: مجموعه نیروی انتظامی  از ابتدای انقلاب در همه صحنه ها جان برکف بوده و درخشش این نیرو در میدان های رزم و جهاد و شهادت و میدان دفاع مقدس قابل ستایش است.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x