اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب قم مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

توسعه سایت های همراه اول در راوند کاشان

توسعه سایت های همراه اول در راوند کاشان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در راستای افزایش رضایتمندی مشترکین از سرویس های همراه اول، با نصب تجهیزات جدید و بروزرسانی تعدادی از سایت ها در راوند کاشان،  پوشش آنتن دهی این اپراتور در سطح این شهرستان  توسعه یافت.

با تلاش کارکنان مدیریت مخابرات شهرستان کاشان و همکاری کارکنان معاونت  سیار مخابرات منطقه اصفهان ، باند U900 در سایت های علوم پزشکی، دانشگاه آزاد، صنعتی راوند ۲  توسعه یافت و بدین وسیله ظرفیت آنتن دهی ۳G (نسل سوم) در این سایت ها افزایش پیدا کرد.

نحوه کار BTS

هنگامی که می‌خواهیم با فردی تماس بگیریم یا پیامک بزنیم و حتی در هنگامی که گوشی موبایل را روشن می‌کنیم؛ گوشی موبایل سعی می‌کند نزدیک‌ترین ایستگاه BTS را شناسایی کند و برای این کار با استفاده از کانال‌های سیگنالینگ یک تعداد پیغام ارسال می‌شود.

ایستگاه  BTS  این پیام‌های سیگنالی را دریافت می‌کند. ایستگاه‌های BTS به طور معمول از طریق فیبرنوری یا رادیوهای پرظرفیت به سایر نقاط شبکه موبایل که نود (Node) نامیده می‌شوند؛ مرتبط می‌شوند.

ایستگاه‌های BTS به این روش پیام‌های ما را در شبکه موبایل به مقصد رسانده و امکان برقراری یک تماس یا ارسال یک پیامک را فراهم می‌کنند.

هرچه تعداد آنتن‌های موبایل در محیط اطراف ما بیشتر باشد؛ پوشش‌دهی شبکه موبایل بیشتر و قوی‌تر خواهد بود و کیفیت مکالمه و استفاده از شبکه موبایل بهتر خواهد بود.

پس، ایستگاه‌های BTS نقشی مهم و بزرگ در توسعه شبکه‌های موبایل و بهبود کیفیت زندگی بشر دارند. اپراتورهای موبایل دایما در حال به‌روزرسانی خود هستند تا خدمات بهتری به مشترکان بدهند و شبکه موبایلی با بالاترین سرعت و پایین‌ترین تاخیر در اختیار مردم باشد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x