اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

بیش از ۲ میلیون پرس غذای گرم میان مددجویان اصفهانی توزیع شد

بیش از ۲ میلیون پرس غذای گرم میان مددجویان اصفهانی توزیع شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز:

با اجرای طرح اطعام و احسان حسینی از شروع ماه محرم تاکنون، بیش از ۲ میلیون پرس غذای گرم و بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی با مشارکت خیران و نیکوکاران میان مددجویان کمیته امداد استان اصفهان توزیع شد.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با ارائه گزارشی از عملکرد طرح اطعام و احسان حسینی، گفت: از ابتدای ماه محرم تا کنون بیش از ۲ میلیون پرس غذای گرم طبخ و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در سراسر استان با اعتباری بیش از ۷۲ میلیارد تومان توزیع شده است.

کریم زارع با بیان اینکه طرح اطعام و احسان حسینی با همت و مشارکت حامیان، نیکوکاران، موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری انجام شده است، ادامه داد: بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان و بیش از ۲ میلیون پرس غذای گرم در ۲۲۹ آشپزخانه در سراسر استان طبخ و با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان به مددجویان اهدا شد.

زارع افزود: در سراسر استان با مشارکت سپاه صاحب الزمان(عج)، گروه های جهادی و داوطلب به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز ۸۰۰ پرس غذای گرم و ۱۰۰ بسته معیشتی در مجموع با ارزشی بالغ بر ۷۴ میلیون تومان بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد.

وی در پایان با قدردانی از همکاری سپاه در خدمت رسانی به محرومان و مددجویان این نهاد، بیان داشت: امیدواریم با مشارکت سپاه صاحب الزمان(عج) در حرکتی جهادی و انقلابی در رسیدگی و رفع مشکلات نیازمندان، گام های موثری برداریم و در کنار تامین معیشت، به خودکفایی هر چه بیشتر مددجویان دست یابیم.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x