اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

برگزاری پویش شور عاطفه ها با شعار”با هم مشق محبت بنویسیم”

برگزاری پویش شور عاطفه ها با شعار”با هم مشق محبت بنویسیم”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید “پویش شور عاطفه ها” با شعار “با هم مشق محبت بنویسیم” در دبستان فتح علی با حضور برخی مسئولین اداره کل کمیته امداد استان اصفهان و آموزش و پرورش و تعدادی از دانش آموزان برگزار شد.

عباسعلی زارعان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید به دانش آموزان، بیان داشت: ترویج فرهنگ نوع دوستی و حمایت از دانش آموزان محروم، از جمله اهداف پویش شور عاطفه ها است.

عباسعلی زارعان به نحوه برگزاری برنامه های شور عاطفه ها اشاره داشت و ادامه داد: امسال نیز به دلیل بیماری کرونا، برای جمع آوری کمک های هم استانی های نیکوکار، پایگاه های نمادین در میادین اصلی شهر برپا و اکثر کمک های مردمی از طریق بسترهای فضای مجازی به صورت غیرحضوری و الکترونیکی جمع آوری شد.

وی ضمن قدردانی از همه خیران در عرصه حمایت از آینده سازان این مرز و بوم، افزود: سال گذشته با مشارکت و کمک های مردمی بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در مراسم شور عاطفه ها جمع آوری و میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد، پیش بینی می شود امسال نیز با بهره گیری از ظرفیت های مختلف استان از جمله موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین هم افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف، بازایان و بانک ها و با برپایی ۳۴۰۰ پایگاه مستقر در مدارس، شاهد برگزاری باشکوه تر این رویداد ملی باشیم.

قائم مقام کمیته امداد استان با بیان اینکه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد همواره در مسیر شکوفایی استعدادهای خود در تلاش هستند، گفت: نیکوکاران و خیران نوع دوست می توانند برای مشارکت در حمایت از این دانش آموزان، الطاف کریمانه خود را از طریق شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* ارائه و یا کمک های نقدی را به شماره کارت۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ واریز کنند.

در ادامه این مراسم مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گفت: امروز در دبستان فتح علی اصفهان برای ترویج فرهنگ نیکوکاری زنگ شور عاطفه ها نواخته شد تا دانش آموزان، بتوانند مفهوم مسئولیت اجتماعی را با کمک به همکلاسی های خود در عمل یاد بگیرند و در آینده در این عرصه ایفای نقش کنند.

وی در پایان با اشاره به آیه ۱۳۴ سوره آل عمران تاکید خداوند را بر صفات نیکوکاران و محسنین بیان کرد و افزود: مدیران مدارس در راستای تعلیم و ترویج فرهنگ انفاق و آموزش صفات نیکوکاران به دانش آموزان مسئولیت مهمی دارند که هرساله با نواختن زنگ شور عاطفه ها ایفای نقش می کنند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x