اجتماعی استان تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی دانشگاه سوره با شعار به رهبری حسین علیه السلام

راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی دانشگاه سوره با شعار به رهبری حسین علیه السلام

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ،

دیروز ۵ مهر ۱۴۰۰ مصادف با اربعین حسینی ۱۴۴۳، دانشگاه سوره کاروان راهپیمایی اربعین را با حضور پر شور دانشجویان، اساتید و مسئولین دانشگاه سوره از مقابل درب ساختمان مرکزی دانشگاه تا حرم شاه عبدالعظیم حسنی علیه السلام برگزار نمود.

این برنامه پیاده روی ۴ ساعته از دانشگاه سوره تا حرم شاه عبدالعظیم حسنی علیه السلام، پس از قرائت زیارت پر فیض اربعین در مقابل درب دانشگاه آغاز شد.

و در طول مسیر تمامی زائران از کاروان دانشگاه سوره با حرکت منظم به ستون و فاصله تقریبی یک و نیم متر جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، جلوه ای باشکوه از پیاده روی اربعین را در تمام طول مسیر به نمایش گذاشتند.


همچنین در این برنامه که دانشجویان دانشگاه امام حسین علیه السلام و دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در کاروان دانشگاه سوره حضور داشتند،

پیام اتحاد و انسجام محور های مقاومت به رهبری امام حسین علیه السلام در روز اربعین حسینی ۱۴۴۳ با در دست داشتن ۱۵ پرچم از کشور ها و لشکر های محور مقاومت توسط زائران و همچنین پرچم اصلی کاروان و حمایل های سردوشی خواهران با شعار ” به رهبری حسین (ع)” مخابره گشت که مورد توجه بسیاری از مردم، خبرنگاران و عکاسان در طول مسیر راهپیمایی قرار گرفت.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x