اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال صوت غرب فرهنگ و هنر قم لرستان مرکزی مرکزی ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اردوی تیم ملی فیتنس چلنج (اقایان و بانوان )جهت اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا

اولین مرحله اردوی انتخابی ورزشکاران فیتنس چلنج اقایان و بانوان برای مشخص کردن ۳ نفر بانو و ۳ نفر اقا برای مسابقات جهانی اسپانیا سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ در مجموعه ورزشی شاهین برگزار خواهد شد .
.
به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز خانم دکتر مهدیه نظری با اعلام این خبر افزود :
در جلسه ای که یکشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور ریاست فدراسیون دکتر نصیرزاده ،دبیر محترم فدراسیون جناب کرباسی ،ریاست انجمن فیتنس دکتر امیری ودکتر شاهمحمدیان ریاست کمیته بانوان و دکتر صادق هاشمی امور بین الملل و جناب اقای کمانی و دیگر مسئولین کمیته فیتنس برگزار گردید …تدابیر لازم برای اعزام تیم ۶ نفره فیتنس چلنج شامل ۳ نفر از بانوان به مربیگری بنده و ۳ نفر از اقایان بعد از انتخاب در دو مرحله بازبینی ورزشکاران توسط اعزای فنی اندیشیده شد .
.
در طی این جلسه کلیه مشکلات و مسایل پیش روی این اعزام مورد نقد و بررسی قرا. گرفت .
.
دکتر نظری گفت :
طبق اعلام فدراسیون جهانی همزمان با برگزاری مسابقات جهانی در تاریخ۱۲ الی ۱۷ ابان ۱۴۰۰ قرار است تیم ملی فیتنس چلنج نیز در شهر سانتو سوسانو به رقابت با رقیبان جهانی خود بپردازد .
.
شایان ذکر است بزودی کتابچه داوری فیتنس چلنج ترجمه و در دسترس علاقمندان به داوری این رشته قرار خواهد گرفت و به همین منظور سمینارها و کلاسهای داوری از ۲۹الی ۳۰مهر ماه برای علاقمندان به داوری مسابقات فیتنس چلنج برگزار میگردد که علاقمندان به شرکت در این سمینارها میتوانند از طریق سایت فدراسیون و یا مراجعه به اقای کمانی ثبت نام خود را تکمیل کنند .
.
ضمن ارزوی موفقیت برای تمامی ملی پوشان تیم بدنسازی و پرورش اندام و فیتنس …منتظر تکرار قهرمانی جهان در اسپانیا توسط قهرمانان و مربیان ایران در ابان ۱۴۰۰ هستیم ….*
.
انتهای پیام/*
مهدی وزیری /پایگاه خبری احوال نیوز

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x