اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران جنوب چندر رسانه دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی همراه اول با ۳۰ درصد تخفیف

تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی همراه اول با ۳۰ درصد تخفیف

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

ارائه سرویس تبدیل خطوط اعتباری همراه اول به دائمی، تا آخر مهرماه سال جاری با ۳۰ درصد تخفیف انجام خواهد شد.

مشترکین اعتباری همراه اول که متقاضی استفاده از این طرح هستند در بازه زمانی ۲۲ شهریور تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ ، جهت هزینه سرویس تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی به جای پرداخت ۱۰۰ هزار تومان با پرداخت مبلغ ۷۰ هزار تومان از مزایای این سرویس از جمله بسته خوش آمد سیم کارت دائمی که شامل فعال شدن بسته اینترنت ۳۰ گیگابایت به مدت ۱ ماه از زمان فعالسازی است؛ بهره مند می شوند.

کلیه مشترکین می توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول به آدرس https://shop.mci.ir/prepaid-to-postpaid ، با ورود به قسمت سیمکارت، انتخاب منوی تبدیل اعتباری به دائمی، وارد نمودن شماره تلفن اعتباری، ارسال رمز یکبار مصرف، مطالعه و تایید قوانین و شرایط و ارسال تاییدیه جهت کسر هزینه تبدیل از مبلغ اعتبار به راحتی سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل نمایند.

همچنین امکان تبدیل سیم کارت از اعتباری به دائمی برای کلیه مشترکین از درگاه اپلیکیشن “همراه من” نیز فراهم شده و مشترکین می توانند از این طریق نیز، سیم کارت خود را از اعتباری به دائمی تبدیل نمایند.

برای تبدیل سیمکارت در درگاه “همراه من” ، مشترک پس از ورود به آخرین نسخه، ابتدا وارد قسمت “خدمات” شده و پس از آن بخش “تبدیل سیم کارت” را انتخاب نموده و پس از انجام مراحل بعدی ، سیم کارت ایشان به دائمی تبدیل خواهد شد.
 گفتنی است امکان فعال سازی این سرویس، همچنان بصورت حضوری در مراکز اعلام شده در سایت همراه اول به آدرس https://mci.ir/mci-offices نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است در هنگام مراجعه لازم است مالک خط با همراه داشتن کارت ملی و سیم کارت فعال نسبت به تکمیل و امضای فرم مربوطه اقدام کند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x