اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ایستادگی جوانان کشور پرشورتر از قبل در دفاع از ارزش های اسلام

ایستادگی جوانان کشور پرشورتر از قبل در دفاع از ارزش های اسلام

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سردار محمدرضا میرحیدری در جشن دانش آموختگی فراگیران مرکز آموزش درجه داری شهید بهشتی “اصفهان” که همزمان با دیگر مراکز آموزشی کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور سردار “رضایی” جانشین نیروی انتظامی برگزار شد ضمن تبریک ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس به عموم مردم از زحمات فرماندهان، مربیان و اساتید مراکز آموزشی نیروی انتظامی تقدیر کرد و بیان داشت: کارکنان نیروی انتظامی در مقابل دشمنان با اقتدار برخورد می کنند و در مقابل مظلومان و عموم مردم رفتاری توام با رافت و مهربانی دارند و فرمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را اجرایی می کنند.

وی افزود: رزمندگانی که امروز در این میدان حضور داشتند در پیشگاه الهی سوگند خوردند که برای آرامش و آسایش مردم تمام وجود و تلاش خود را بکار بگیرند و راه شهدای عزیزمان را ادامه دهند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: امروز رزمندگانی در صف مقدم برخورد با زیاده خواهان و عاملان نا امن کننده جامعه و برهم زنندگان آسایش عمومی شهروندان قرار می گیرند و به همسنگران خود می پیوندند که پرشور تر از قبل در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده اند.

سردار میرحیدری اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی با آمادگی کامل اطلاعاتی و عملیاتی در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده اند و توطئه های آنها را خنثی سازی می کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: رزمندگان نیروی انتظامی راه شهدا را ادامه می دهند و همانند شهدای والامقام کشورمان در راه تامین امنیت کشور تا پای جان ایستاده اند و شبانه روز در اقصی نقاط کشورمان از مرزها گرفته تا جاده ها و شهرها و روستاها خدمت رسانی می کنند.

سردار محمدرضا میرحیدری در پایان از خدای متعال برای درجه داران عزیزی که امروز مفتخر به دریافت درجه شدند و به همرزمان خود پیوستند طلب عاقب به خیری و موفقیت در امور پیش رو را کرد و از آنان خواست، گوش به فرمان فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در این مسیری که انتخاب کرده اند تا پایان خدمت استوار قدم بردارند و از خدای متعال نیز یاری بطلبند که انشاءالله عاقبت بخیر شوند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x