اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

کشف انبار اوراق قطعات خودروهای مسروقه در اصفهان، علاقه عجیب سارقان به خودروهای پژو

کشف انبار اوراق قطعات خودروهای مسروقه در اصفهان، علاقه عجیب سارقان به خودروهای پژو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروهای پژوپارس، پژو۲۰۶ و پژو ۴۰۵ و شکایت مال باختگان، موضوع به صورت ویژه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و اکیپی از کارآگاهان مجرب اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان رسیدگی به این پرونده را دنبال کردند.

وی افزود: تحقیقات دراین زمینه با جدیت در حال انجام بود تا اینکه کارآگاهان هنگام گشت زنی در حوزه ماموریتی خود به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک شدند که بعد از استعلام های مربوطه مشخص شد پلاک این خودرو مربوط به یک دستگاه خودروی پژو پارس مسروقه است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:سرنشینان خودرو که یک مرد و زن بودند با دیدن ماموران اقدام به فرار کردند که بلافاصله ماموران به تعقیب خودرو پرداخته و پس از چندین بار اخطار به سمت خودرو شلیک و آن را متوقف و هر دو متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که این افراد، همان سارقان خودروهای سواری پژو هستند افزود: در ادامه انباری که سارقان، خودروها را پس از سرقت به آنجا برده و پس از خارج کردن محتویات و قطعات داخل خودروها، آنها را در بازار به فروش می رساندند کشف شد.

هاشمی فر با اشاره به کشف ۶دستگاه خودرو شامل یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه پژو ۲۰۶ ، ۳ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت مزدای مسرقه و مقادیر زیادی لوازم اوراق شده از خودرو های مسروقه و ابزار و لوازم تغیر در ارکان خودرو به همراه یک تیغه خشاب اسلحه کلت کمری حاوی ۶ تیرجنگی از مخفیگاه سارقان گفت: سارقان تا کنون به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای رسیدگی قانونی به جرم خود روانه مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x