اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

علی قاسم زاده شهردار اصفهان: از شهدا استمداد می طلبیم

علی قاسم زاده شهردار اصفهان: از شهدا استمداد می طلبیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

شهردار اصفهان به همراه رییس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، صبح امروز در اولین ساعات نخستین روز کاری خود با حضور در گلستان شهدای اصفهان با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

علی قاسم زاده شهردار اصفهان به همراه رییس و اعضای شورای اسلامی شهر با مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گلستان شهدای اصفهان تجدید میثاق و به آنان ادای احترام کرد.

مزار شهدای والامقام آیت الله شمس آبادی، آیت الله اشرفی اصفهانی، شهدای پیروزی انقلاب اسلامی، فرماندهان رشید دفاع مقدس از جمله شهیدان خرازی و کاظمی و دیگر شهدای گرانقدر از جمله شهدای گمنام، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و شهدای مدافع سلامت از جمله نقاطی بود که شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور بر سر مزار مطهر آنان با نثار گل و قرائت فاتحه، تجدید میثاق و به آنان ادای احترام کردند.  

در ادامه، حضور بر سر مزار حاج آقا رحیم ارباب و استاد علی اکبر پرورش و همچنین حضور بر سر مزار همرزمان شهید و ادای احترام به مقام شامخ آنان، از بخش های بعدی تجدید میثاق شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در برنامه امروز بود.

شهردار اصفهان با اشاره به این حضور، اظهار کرد: در اول صبح نخستین روز کاری خود به گلستان شهدا آمدیم تا با استمداد طلبیدن از روح مطهر این عزیزان کار خود را آغاز کنیم.

علی قاسم زاده تصریح کرد: به این مکان مقدس آمدیم تا بگوییم پیرو راه شهدا هستیم و امید داریم تا در نهایت در مقابل این شهدای عزیز شرمنده نباشیم.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x