اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

برپایی ۷۷۰ پایگاه “شور عاطفه‌ها” در استان اصفهان

برپایی ۷۷۰ پایگاه “شور عاطفه‌ها” در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۷۷۰ پایگاه شورعاطفه‌ها کمیته امداد استان اصفهان در روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریورماه هدا‌یای نقدی و غیر نقدی نیکوکاران را برای کمک به دانش آموزان نیازمند دریافت می‌کنند.

عباسعلی زارعان قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به برگزاری رویداد ملی شور عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور و با شعار “باهم مشق محبت بنویسیم“، گفت: این رویداد از ۲۰ شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۱ مهر ماه ادامه دارد.

و افزود: ۷۷۰ پایگاه شور عاطفه‌ها کمیته امداد استان روز های ۲۵ و ۲۶ شهریورماه در سطح شهر، مراکز نیکوکاری، مساجد و پایگاه های بسیج هدا‌یای نقدی و غیر نقدی نیکوکاران را برای کمک به دانش آموزان نیازمند دریافت می‌کنند. همچنین ۳۴۰۰ پایگاه مدارس استان و با همکاری آموزش و پرورش از ابتدای سال تحصیلی به صورت مجازی و در بستر پیام رسان شاد در این زمینه فعالیت خواهند کرد.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان ادامه داد: با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان در قالب”شور عاطفه‌ها”مایحتاج تحصیلی ۳۸۰۰۰ دانش‌آموز، دانشجو و طلبه نیازمند تحت حمایت این نهاد تهیه و در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه تأکید این نهاد بیشتر بر اهدای کمک‌ها به‌صورت غیرحضوری است، تصریح کرد: روش های الکترونیکی متنوع برای سهولت در پرداخت کمک‌ها در نظر گرفته‌شده است و مردم خیراندیش استان می‌توانند از طریق کد دستوری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ به یاری دانش آموزان نیازمند بشتابند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x