اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران چندر رسانه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

نشست هم اندیشی مدیران ارشد شرکت مخابرات با ریاست فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی

نشست هم اندیشی مدیران ارشد شرکت مخابرات با ریاست فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل به همراه نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، در راستای تبیین راه حل رفع مشکلات ایثارگران این شرکت، در نشستی با رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

مهندس سلطانی، مدیرعامل به همراه مهندس دهناد، نایب رییس هیات مدیره شرکت، به منظور هم اندیشی در خصوص تبیین راه حل های رفع مشکلات ایثارگران شرکت مخابرات ایران در یک نشست صمیمانه روز دوشنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۰،، با دکتر امیرآبادی فراهانی، رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفت و گو کردند.

مهندس سلطانی هدف از این نشست را تبادل نظر وتبیین راهکارهای عملیاتی در خصوص رفع مشکلات مربوط ایثارگران محترم دانست و بیان کرد : با بررسی وهم افزایی که دراین جلسه ایجاد شد، مسایل امور ایثارگران تشریح و با هم فکری با رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی نتایج مطلوبی در این خصوص حاصل شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ایثارگران دفاع مقدس را سرمایه اصلی ایران اسلامی دانست واعلام کرد تلاش ما در کاهش مشکلات و دغدغه های این عزیزان است.

وی نتایج این نشست را مطلوب و امیدوار کننده ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: جلسه مفیدی با ریاست محترم فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در خصوص مسایل و مشکلات این قشر عزیز برگزار شد که امیدواریم با پیاده سازی راهکارهای قانونی، مشکلات این عزیزان به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x