اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

کشف انبار دپوی روغن موتورخودروهای سنگین در اصفهان

کشف انبار دپوی روغن موتورخودروهای سنگین در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: در ادامه طرح های مقابله با محتکران کالاهای اساسی و در پی وصول اخباری مبنی بر احتکار روغن موتور خودروهای سنگین که باعث کمبود این کالا و افزایش قیمت آن در بازار شده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات وسیع و اقدامات هوشمندانه خود از دپوی تعداد زیادی از این روغن ها در یک انبار مطلع و طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان و کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان اظهار داشت: در این عملیات طی بازرسی از انبار مذکور ۳۲ هزار لیتر روغن موتور خودروهای سنگین کشف شد که با توجه به عدم ثبت موجودی این انبار در سامانه انبارها و اینکه هیچ خروجی طی هفته های اخیر از این انبار به بیرون انجام نشده موضوع احتکار این کالاها محرز و فرد محتکر نیز دستگیر شد.

سرهنگ ریاحی، ارزش روغن موتورهای احتکار شده را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد و کلیه روغن های مکشوفه نیز از طریق کارگروه سیاستگذاری توزیع کالای مکشوفه احتکاری به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان منتقل شد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x