اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۲هزار و ۱۳۴ خانوار مددجو بهره مند شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

از ابتدای سال جاری تا کنون کارت امداد ولایت ۱۲ هزار و ۱۳۴ خانوار مددجو برای تامین سبد کالا در دو رقم ۲۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی شارژ شد.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه توزیع بسته های حمایتی برای رفع بخشی از مشکلات معیشتی نیازمندان است، بیان داشت: شارژ بسته های معیشتی برای خانواده های تحت پوشش یک نفره ۲۰۰ هزار تومان و برای خانوارهای ۲ نفره به بالا ۳۰۰ هزار تومان می باشد.

کریم زارع با بیان اینکه رقم اعلام شده به صورت نقدی قابل وصول نیست و از طریق فروشگاه های طرف قرارداد قابل خرید است، ادامه داد: این مبلغ روی کارت صندوق امداد ولایت مددجویان برای خرید کالاهای حمایتی شامل: گوشت، مرغ، برنج، روغن و حبوبات به تناسب نیاز خانواده شارژ می شود.

وی افزود: در سال گذشته ۹۰ هزار و ۷۷۱ خانوار از این سبدهای معیشتی به ارزشی بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان بهره مند شدند.

زارع با تاکید به اینکه آن دسته از مددجویان که سال گذشته موفق به دریافت سبدکالا نشده اند امسال بهره مند خواهند شد، گفت: سال گذشته ۲۳ هزار و ۱۱۸ خانوار موفق به دریافت این سبدکالا نشدند که تلاش می شود امسال تمامی خانواده های تحت حمایت از این بسته های معیشتی بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش این نهاد هستند، گفت: از ابتدای سال جاری، کارت های امداد ولایت ۶ هزار و ۲۰۷ خانوار یک نفره به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان و کارت های ۵ هزار و ۹۲۷ خانوارهای دو نفر به بالا به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان شارژ شده است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x