اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر فیلم یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

۱۷ شهریور پایان مهلت ارسال اثر به بخش فیلم «پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور»

۱۷ شهریور پایان مهلت ارسال اثر به بخش فیلم «پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مهلت ثبت‌نام و ارسال اثر به بخش فیلم پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور روز چهارشنبه ۱۷ شهریور به پایان می‌رسد.

با توجه به تماس علاقه‌مندان از شهرهای مختلف با دبیرخانه جشنواره و درخواست برای تمدید مهلت ثبت‌نام، دبیرخانه پنجمین المپیاد فیلمسازی به دلیل احترام به درخواست مخاطبان تصمیم گرفت تا مهلت ارسال آثار را تا ۱۷ شهریورماه تمدید کند.

بر این اساس، مهلت ارسال آثار بخش فیلم که پیش‌تر تا دهم شهریور ماه اعلام شده بود، تمدید شد و علاقه‌مندان تا روز چهارشنبه، ۱۷ شهریور ماه برای ثبت‌نام در پنجمین المپیاد فیلمسازی کشور و بارگذاری نمونه اثر فرصت خواهند داشت.

گفتنی است، «المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران» با هدف کشف و معرفی استعدادهای موجود، شکوفایی خلاقیت نوجوانان به سوی باروری و رشد فردی و اجتماعی، کمک به ارتقای بینش سینمایی و مهارت‌های فیلمسازی نوجوانان، ‏تامین شرایط مناسب برای حمایت از تولید فیلم‌های انسان‌دوستانه نوجوانان مستعد و زمینه‌سازی ‏برای پرورش نسلی نو در حوزه سینمای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.‏

نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ ساله (یعنی متولدین مهرماه ۱۳٨۳ تا مهرماه ۱۳٨٨) می‌توانند در ‏پنجمین المپیاد فیلمسازی شرکت کنند‎.‎ علاقمندان می توانند برای ثبت نام به نشانی https://yfo.icff.ir/ مراجعه و فرم ثبت نام را تکمیل کنند.

فایل اثر باید به نام ارسال کننده اثر تغییر نام داده و در سایت بارگذاری و ارسال شود، اگر امکان ارسال اینترنتی وجود ندارد، اثر را روی DVD کپی کرده و نام و نام خانوادگی، نام اثر و کد ثبت نام که سایت اعلام کرده را روی DVD نوشته و آن را به دبیرخانه المپیاد به نشانی؛ تهران، خیابان سی تیر، کوچه شهید کامران صالح، پلاک ۱۴، ساختمان شماره ۲ بنیاد سینمایی فارابی، طبقه اول، دفتر المپیاد، کد پستی: ۱۱۳۵۶۱۶۹۱۱ ارسال شود. DVD باید پیش از اتمام مهلت اعلام شده به دبیرخانه رسیده باشد.

تلفن های ۶۶۷۱۲۸۹۲-۰۲۱ و ۶۶۷۰۳۴۹۵-۰۲۱و پست الکترونیکی [email protected] برای راهنمایی علاقمندان آماده پاسخ گویی به سوالات است.

گفتنی است، همچنین سایت https://yfo.icff.ir برای ثبت نام پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور راه اندازی شده است.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x