اجتماعی استان اصفهان تصاویر تهران چندر رسانه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

مدرسه قانون و قانون‌گذاری برگزار می‌شود

مدرسه قانون و قانون‌گذاری برگزار می‌شود

مدرسه قانون و قانون‌گذاری برگزار می‌شود

دوره آموزشی مدرسه قانون و قانون‌گذاری با همکاری مشترک مرکز آموزش و نوآوری پژوهشگاه قوه قضاییه و پژوهشکده شورای نگهبان برگزار می‌شود.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از فارس ، دوره آموزشی مدرسه قانون و قانون‌گذاری با همکاری مشترک مرکز آموزش و نوآوری پژوهشگاه قوه قضاییه و پژوهشکده شورای نگهبان برگزار می‌شود.

ین دوره آموزشی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۶ شهریور تا هفتم مهر ماه امسال با تدریس اساتید برجسته حقوق عمومی و حقوق اساسی برگزار خواهد شد.

مبانی فقهی – حقوقی نظام قانون‌گذاری در جمهوری اسلامی با تدریس آیت الله عباس کعبی و دکترعلی بهادری جهرمی، نظارت شرعی بر قوانین و مقررات با تدریس آیت‌الله محمدعلی مدرسی‌یزدی و محمدعلی فراهانی، آسیب‌شناسی فرایند قانون‌گذاری مبتنی بر سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری با تدریس دکترعباس کدخدایی و دکتر سید حجت‌اله علم‌الهدی، آشنایی با پایگاه و نرم‌افزارهای مربوط به اسناد حقوقی و قانونی با تدریس دکتر محمدرضا اصغری و معناشناسی و روش‌شناسی تنقیح قوانین و مقررات با تدریس دکتر مهدی مهدی‌زاده از جمله موضوعات این دوره آموزشی است.

اصول و فنون قانون‌گذاری توسط دکتر باقر انصاری، تفسیر قانون توسط دکتر محمد بهادری‌جهرمی، نظام حقوقی حاکم بر فرایند قانون‌گذاری با تدریس سید مجتبی حسینی‌پور و دکتر محمدهادی راجی، دادرسی اساسی بر مصوبات مجلس شورای اسلامی توسط محمد ابوالحسنی و دکتر هادی طحان نظیف، نظارت بر مقررات با تدریس دکتر ابوالفضل درویشوند و جایگاه صلاحیت‌های مراجع واضع هنجار و سلسله مراتب هنجارها توسط حامد نیکونهاد از دیگر موضوعاتی است که در دوره آموزشی مدرسه قانون و قانون‌گذاری تدریس خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند ۱۱ تا ۱۵ شهریور ماه جاری با مراجعه به نشان اینترنتی https://evnd.co/Mmpwk نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

در انتهای این دوره آمورشی به شرکت کنندگان گواهینامه رسمی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x