اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دیدار مدیر مخابرات اصفهان با رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان

دیدار مدیر مخابرات اصفهان با رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه جمعی از معاونین و رؤسای این مجموعه با رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این دیدار که روز – سه شنبه ۱۴۰۰/۶/۹- در اداره مخابرات شهرستان فلاورجان و با حضور حجت الاسلام موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان و نماینده مردم شریف شهرستان فلاورجان در مجلس،معاونین سیار و شبکه مخابرات منطقه اصفهان و رؤسای ادارات مخابرات فلاورجان و فولادشهر برگزار شد؛ اهتمام به توسعه خدمات ارتباطی در مناطق روستایی را از مهمترین برنامه های مخابرات استان دانست و گفت: حقیقتا تا کنون با تلاش و همت همکاران ما در مخابرات منطقه اصفهان، اقدامات بسیار خوبی در راستای توسعه سرویس های مخابراتی اعم از ثابت و سیار در اقصی نقاط استان از جمله حوزه انتخابیه فلاورجان صورت گرفته و امید است با همکاری نهادهای حاکمیتی و حمایت های دولتی این مسیر با شتاب بیشتری ادامه یابد.

وی افزود: خدمتگزاری به مردم افتخاری است که خداوند متعال نصیب همکاران ما در مجموعه مخابرات کرده و پرسنل خستگی ناپذیر ما در جای جای استان به صورت شبانه روزی در راستای ایجاد شبکه پایدار و ارتباطی فراگیر مشغول فعالیت اند.


مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مخابراتی حوزه انتخابیه فلاورجان، بر نقش موثر نمایندگان محترم مجلس در راستای حمایت از توسعه زیرساخت های مخابراتی روستایی تاکید کرد.

 گفتنی است در این دیدار، حضار به بررسی آخرین وضعیت ارتباطی این حوزه انتخابیه در زمینه تلفن ثابت،همراه و دیتا و راهکارهای ارتقاء و توسعه ارتباطات در این منطقه پرداختند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x